Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України № 310 від 24.02.2017 «Про розроблення навчальних програм для старшої школи»
пропонуємо для розгляду проекти навчальних програм для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Концепція нової української школи.
Концепція Нової української школи та розпорядження про її схвалення (від 14 грудня 2016 року № 988-р)
Інноватика в сучасній освіті 2017
VIII Міжнародна виставка Сучасні заклади освіти – 2017
Нові надходження на сайті ЛОІППО

Луганський ОІППО спільно з методичними кабінетами області традиційно проводить виїзні науково-практичні семінари для вчителів регіону.  21 квітня 2017 року такі семінари відбулись у Міловській гімназії та Міловській ЗОШ І-ІІІ ступенів для вчителів математики, української мови та літератури, історії України, початкових класів за участю методистів ЛОІППО Лариси Стецюк, Валентини Колодяжної, Наталії Стрельцової та Ірини Хайло.

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 19 квітня 2017 року на вченій раді інституту була заслухана й обговорена доповідь Галини Лимар, завідувача Міловського районного методичного кабінету Луганської області.

Учена рада констатувала, що спільна діяльність інституту та методичного кабінету щодо професійного розвитку педагогічних працівників здійснюється відповідно до Галузевої концепції розвитку неперервної педагогічної освіти (наказ МОН України від 14.08.2013 № 1176), Положення про районний (міський) методичний кабінет (центр) (наказ МОН України від 12.08.2008 № 1119) і моделі діяльності Міловського районного методичного кабінету, спрямованої на створення умов для безперервного професійного розвитку педагогічних кадрів та науково-методичне забезпечення реалізації Державних освітніх стандартів (презентація).

19 квітня 2017 року відповідно до плану роботи Луганського ОІППО був заслуханий звіт Олени Криштопи, учителя Рубіжанської загальноосвітньої школи I–III ступенів № 6 Рубіжанської міської ради Луганської області, відповідального за дослідно-експериментальну роботу та наукового керівника Тетяни Ізюмської, методиста кафедри управління освітою Луганського ОІППО, про перебіг та результати дослідно-експериментальної роботи за темою «Управління загальноосвітнім навчальним закладом на основі загальнозбережувальних технологій». Експеримент був проведений відповідно до Положення про експериментальний загальноосвітній навчальний заклад (наказ МОН України № 114 від 20.02.2002) та наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Луганської обласної державної адміністрації № 484 від 04.04.2013 р. про надання навчальному закладу статусу експериментального регіонального рівня.

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 19 квітня 2017 року відбулась вчена рада, під час якої був заслуханий звіт Світлани Боровкової, директора КЗ «Навчально-виховний комплекс школа І–ІІ ступенів – ліцей «Гарант» Лисичанської міської ради Луганської області»; Олени Колб; заступника директора КЗ «Навчально-виховний комплекс школа І–ІІ ступенів – ліцей «Гарант» Лисичанської міської ради Луганської області» та Олени Бурім, старшого викладача кафедри управління освітою Луганського ОІППО, наукового керівника експерименту, з перебігу та отримання результатів дослідно-експериментальної роботи за темами «Соціально-психологічні засади формування медіакультури особистості» та «Управління цілісним педагогічним процесом у сучасній школі – «Школі успіху». Дослідно-експериментальна робота цього закладу здійснювалась відповідно до наказів Управління освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації № 1161 від 31.08.2011 р. та № 141 від 15.02.2013 року про надання статусу експериментального навчального закладу регіонального рівня.

21 квітня 2017 року професор кафедри управління освітою Микола Журба взяв участь у тренінгу «PowerPoint: від А до Я» для випускників навчальних програм професійного зростання (USAID).

 

 

 

 

18 квітня 2017 року професор кафедри управління освітою Микола Журба взяв участь у роботі фасилітаційної сесії «Громадянська освіта в Україні: вектори руху», яка відбулась у рамках проекту «Навчальні програми професійного зростання» Агентства США з міжнародного розвитку. Учасники  мали можливість адаптувати міжнародний досвід стажування (Франція, Німеччина, США) до українських реалій та обговорити власні заходи, які вже реалізовані. У процесі обговорення з’явилось багато запитань про практичне застосування отриманих знань. Спільне обговорення, пошук рішень та подальший супровід дійсно  необхідні. Саме такий системний підхід є важливою особливістю навчальних програм професійного зростання (USAID)