Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
Закон України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII
Концепція нової української школи.
Концепція Нової української школи та розпорядження про її схвалення (від 14 грудня 2016 року № 988-р)
Девʼятий міжнародний форум «Інноватика в сучасній освіті – 2017»
VIII Міжнародна виставка Сучасні заклади освіти – 2017
Нові надходження на сайті ЛОІППО

23 жовтня 2015 року в м. Сєвєродонецьку відбувся обласний науково-практичний семінар за темою «Реалізація вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти щодо навчання предметів суспільно-гуманітарного циклу». Зі словами привітання до учасників семінару звернувся Юрій Стецюк, проректор із науково-педагогічної роботи Луганського ОІППО, який також проаналізував моніторингові дослідження, проведені в Луганській області.

Про розвиток професійної компетентності вчителів суспільних предметів у контексті впровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти розповіла Ольга Максименко, завідувач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання ЛОІППО.

Пропонуємо освітянам ознайомитися з методичним посібником, який вийшов друком у ЛОІППО.

Родина — мала Батьківщина — Україна : сучасний зміст патріотичного виховання / І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова, О. В. Савенкова, О. А. Тарасова — Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. – 216 с. 

У методичному посібнику представлено досвід роботи навчальних закладів Луганської області з питань патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в умовах українських реалій.

Сучасний зміст патріотичного виховання ґрунтується на військово-патріотичній та волонтерській діяльності, краєзнавчій роботі, діяльності шкільних музеїв та дитячих об’єднань, партнерстві з родиною та громадою. Систему патріотичного виховання подано через напрацювання педагогічних та дитячих колективів: дослідницько-пошукову діяльність; проведення благодійних акцій, уроків пам’яті, мужності; реалізацію проектів; влаштування виставок, ярмарків; зустрічі з ветеранами, захисниками Батьківщини; військово-спортивні ігри, конкурси тощо. Репрезентуються творчі роботи учнів-переможців першого обласного конкурсу «Чому я поважаю професію військового».

Посібник адресовано працівникам методичних установ, керівникам навчальних закладів, педагогам та всім, хто опікується питаннями патріотичного виховання підростаючого покоління.

Завантажити посібник можна тут.

Завантажити інші посібники ЛОІППО, видані в 2015 році, можна тут.

15–16 жовтня 2015 року в м. Рівне за ініціативи Інституту педагогіки НАПН України та Рівнененського ОІППО відбувся V Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей «Мій особистісно зорієнтований урок».

Проблемна тема фестивалю була визначена таким чином: «Учень у системі особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання». 

 

 

Сьомий Міжнародний форум «Інноватика в сучасній освіті – 2015» відбувся 20–22 жовтня в м. Києві. На масштабному комплексному заході щороку представляють свої здобутки провідні вітчизняні та закордонні заклади освіти, наукові установи, освітні агенції, департаменти освіти тощо.

Цього року наша делегація складалася з представників Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, комунальної установи «Сватівський районний методичний кабінет», 13-ти загальноосвітніх навчальних закладів, 4-х закладів освіти нового типу (ліцеї, гімназії, НВК), 2-х дошкільних навчальних закладів.

Репрезентувати досвід надання освітніх послуг у надзвичайних ситуаціях, поділитися актуальними напрацюваннями з колегами, гідно представити Луганську область на міжнародному рівні – такі серйозні завдання стояли перед освітянами.

І наші педагоги з честю виконали завдання. 26 навчальних закладів Луганщини подали свої матеріали на конкурс із тематичних номінацій. За результатами конкурсу 9 закладів освіти Луганської області отримали нагороди в 7 номінаціях.

Посібник складається з  двох частин:

Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення. Частина І. Дослідно-експериментальна робота навчальних закладів/ І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова, Г. І. Савонова, І. Л. Голубенко. — Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. — 186 с.

Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення. Частина ІІ. Педагогічні інновації в роботі навчальних закладів / І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова, І. Л. Голубенко, О. В. Савенкова. — Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. — 198 с.         

Завантажити посібник можна за посиланнями: перша частина та друга частина.

1516 жовтня 2015 року в приміщенні Національної академії педагогічних наук України (м. Київ) відбулася VIII Міжнародна науково-практична конференція «Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави».

Метою конференції є визначення наукових основ та практичних способів розв’язання проблеми розпізнання, розвитку, супроводу та підтримки обдарованості в дітей і молоді, у тому числі формування в них успішних життєвих стратегій у сучасному соціумі; обмін досвідом з проблем роботи з обдарованими дітьми та молоддю.

На сайті Один гість та користувачі відсутні