Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
Закон України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII
Концепція нової української школи.
Концепція Нової української школи та розпорядження про її схвалення (від 14 грудня 2016 року № 988-р)
Девʼятий міжнародний форум «Інноватика в сучасній освіті – 2017»
VIII Міжнародна виставка Сучасні заклади освіти – 2017
Нові надходження на сайті ЛОІППО

15–16 жовтня 2015 року в м. Рівне за ініціативи Інституту педагогіки НАПН України та Рівнененського ОІППО відбувся V Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей «Мій особистісно зорієнтований урок».

Проблемна тема фестивалю була визначена таким чином: «Учень у системі особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання». 

 

 

Сьомий Міжнародний форум «Інноватика в сучасній освіті – 2015» відбувся 20–22 жовтня в м. Києві. На масштабному комплексному заході щороку представляють свої здобутки провідні вітчизняні та закордонні заклади освіти, наукові установи, освітні агенції, департаменти освіти тощо.

Цього року наша делегація складалася з представників Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, комунальної установи «Сватівський районний методичний кабінет», 13-ти загальноосвітніх навчальних закладів, 4-х закладів освіти нового типу (ліцеї, гімназії, НВК), 2-х дошкільних навчальних закладів.

Репрезентувати досвід надання освітніх послуг у надзвичайних ситуаціях, поділитися актуальними напрацюваннями з колегами, гідно представити Луганську область на міжнародному рівні – такі серйозні завдання стояли перед освітянами.

І наші педагоги з честю виконали завдання. 26 навчальних закладів Луганщини подали свої матеріали на конкурс із тематичних номінацій. За результатами конкурсу 9 закладів освіти Луганської області отримали нагороди в 7 номінаціях.

Посібник складається з  двох частин:

Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення. Частина І. Дослідно-експериментальна робота навчальних закладів/ І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова, Г. І. Савонова, І. Л. Голубенко. — Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. — 186 с.

Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення. Частина ІІ. Педагогічні інновації в роботі навчальних закладів / І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова, І. Л. Голубенко, О. В. Савенкова. — Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. — 198 с.         

Завантажити посібник можна за посиланнями: перша частина та друга частина.

1516 жовтня 2015 року в приміщенні Національної академії педагогічних наук України (м. Київ) відбулася VIII Міжнародна науково-практична конференція «Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави».

Метою конференції є визначення наукових основ та практичних способів розв’язання проблеми розпізнання, розвитку, супроводу та підтримки обдарованості в дітей і молоді, у тому числі формування в них успішних життєвих стратегій у сучасному соціумі; обмін досвідом з проблем роботи з обдарованими дітьми та молоддю.

Ідею створення своєрідного духовно-культурного середовища навколо «Музею Ангелів» підтримали учасники спільного проекту «Культурний простір — місце для діалогу та взаєморозуміння»,  який  реалізується в  партнерстві Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та Полтавської обласної організації Національної спілки письменників України, за підтримки Інституту міжнародної співпраці Асоціації народних університетів Німеччини (DVV International) та є частиною  міжнародного проекту «Від руйнування до творення. Шляхи примирення в українському суспільстві».

Детальніше за посиланням http://www.ednist.info/news/25628.  

 

 

Проект професійного розвитку для вчителів російської мови і літератури м. Лисичанська «Розвиток філологічної обдарованості школярів» впроваджувався у квітні – вересні 2015 року під керівництвом старшого викладача кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання ЛОІППО Лоповок В. Л.

На першому занятті-семінарі «Філологічна обдарованість школярів: суть, засоби діагностування» методист кафедри педагогіки та психології ЛОІППО Рачок О. Л. ознайомила учасників проекту з класифікацією видів філологічної обдарованості, з особливостями роботи вчителя з мотивованими та філологічно обдарованими учнями, а також із методиками їх діагностування.

На сайті 27 гостей та користувачі відсутні