Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
Закон України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII
Концепція нової української школи.
Концепція Нової української школи та розпорядження про її схвалення (від 14 грудня 2016 року № 988-р)
Всеукраїнська серпнева конференція «Нова українська школа – старт реформи, участь громад»
15-17 березня 2018 року відбулась головна подія освітньої галузі України – Дев'ята міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти»
Нові надходження на сайті ЛОІППО

Учителі української мови та літератури, працівники методичних центрів Луганської області взяли участь у творчій майстерні, яку 21 квітня 2015 року у м. Сєвєродонецьку провів Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. У освітянському середовищі творчі майстерні вважаються продуктивним форматом роботи, адже вони сприяють обміну досвідом серед педагогів, збагаченню новими методиками, розширенню кола професійних контактів.

Відкриваючи творчу майстерню, методист кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання Луганського ОІППО Валентина Колодяжна акцентувала увагу присутніх на творчому підході до викладання предмету, а також на використанні потенціалу української філології у навчанні і вихованні школярів.

Центр моніторингу якості освіти Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти  15 квітня 2015 року провів  регіональне моніторингове дослідження з математики. У дослідженні взяли участь понад 10 тисяч учнів 2-х та 6-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Луганської області.

У Луганській області завершився перший обласний учнівський конкурс «Чому я поважаю професію військового». Обрати переможців було складно – адже багато дітей у творах переосмислювали власний досвід переживання війни.

Ініціаторами та співзасновниками конкурсу «Чому я поважаю професію військового» виступили Всеукраїнська громадська організація «Кадетська співдружність» та громадська організація «Громадянський Корпус» (м. Київ). У Луганській області конкурс провели Департамент освіти і науки Луганської облдержадміністрації та Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

Творчий конкурс тривав із 11 березня по 12 квітня 2015 року. Можна відзначити велике зацікавлення дітей у конкурсі, адже у шкільному етапі взяли участь 4660 учнів, які представляють 242 навчальних заклади регіону. У третьому, обласному етапі конкурсу, за звання переможців змагалися 136 учнів із 66 навчальних закладів Луганщини.

У рамках конкурсу учні малювали малюнки на військово-патріотичну тематику, складали вірші, створювали презентації, готували нариси до стіннівок, знімали відеосюжети та писали твори-роздуми. Згідно з положенням конкурсу, учасники змагалися у своїй віковій категорії за номінаціями: 1) «Свій рідний край люби і захищай» 3–4 класи; 2) «Вірні сини Вітчизни» 5–8 класи; 3) «Маю честь» 9–11 класи.

У Луганській області проходить серія інструктажів для освітян щодо проведення зовнішнього незалежного оцінювання в 2015 році.

У місті Сєвєродонецьку Луганської області 7 квітня 2015 року відбувся перший інструктаж для місцевих педагогічних працівників і освітян зі Станично-Луганського району області.
Юрій Стецюк, проректор Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, розповів у вступному слові, що для проведення ЗНО на Луганщині створено 23 пункти тестування, які відповідають вимогам Міністерства освіти і науки України та Українського центру оцінювання якості освіти. Для якісного проведення ЗНО залучено 915 педпрацівників Луганської області – усі вони проходять інструктаж та сертифікацію.


 У Міністерстві освіти і науки завершено роботу над проектом Положення про післядипломну освіту у сфері вищої освіти України, про це повідомляє прес-служба відомства.

Проекти професійного розвитку з метою підвищення компетентності освітян проводить Луганський ОІППО.

Проекти професійного розвитку забезпечують своєчасне виконання вимог державної освітньої політики, задоволення потреб педагогів у самоосвіті, можливість вибору змісту, форми й термінів навчання. Зазвичай на проекти професійного розвитку запрошуються талановиті тренери, професіонали, які надають педагогам нову, актуальну, корисну інформацію та допомагають відточити вміння й навички на практиці.
Важливо, що проекти професійного розвитку передбачають очно-дистанційну форму навчання, яка дозволяє педагогам навіть із віддалених районів Луганщини за допомогою комп’ютеру та Інтернету спілкуватися з тренером та виконувати поставлені завдання. По завершенню проекту учасники отримують сертифікати тренерів, консультантів, тьюторів, експертів.

На сайті 72 гостей та користувачі відсутні