20 жовтня 2017 року в м. Чернівцях стартувала V Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційна діяльність та дослідно-експериментальна робота в сучасній освіті», яка була організована за спільної участі науково-педагогічних працівників Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області та Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Сєвєродонецьк).

Для роботи в конференції від Луганської області прибула делегація науково-педагогічних та педагогічних працівників у складі Ольги Касьянової, проректора з наукової роботи Луганського ОІППО, кандидата педагогічних наук, доцента; Валентини Мартинової, методиста кафедри управління освітою Луганського ОІППО; Тетяни Домащенко, завідувача комунального закладу «Методичний кабінет працівників освіти Станично-Луганського району»; Олександри Гайдидей, завідувача КУ «Сватівський районний методичний кабінет», та Наталії Литвинчук, учителя початкових класів Сватівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6.

12 жовтня 2017 року в рамках поїздки до Луганщини члени Ради ректорів (директорів) Українського відкритого університету післядипломної освіти, Науково-методичної ради Університету менеджменту освіти разом з директором Департаменту освіти і науки Луганської облдержадміністрації Юрієм Стецюком, керівництвом, викладачами та методистами Луганського ОІППО відвідали експериментальні заклади освіти Лисичанська, Сєвєродонецька та Рубіжного.

Кожен навчальний заклад радо вітав гостей та ділився власними досягненнями в упровадженні того чи іншого експерименту. Ректор ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України (м. Київ), академік НАПН України Віктор Олійник ознайомився з результатами дослідно-експериментальної роботи Лисичанської багатопрофільної гімназії Лисичанської міської ради Луганської області (директор - Світлана Бєлуха) на тему «Управлінські та педагогічні технології забезпечення особистісного успіху в освітньому просторі Лисичанської багатопрофільної гімназії як «Школи успіху».

Спільне засідання Ради ректорів (директорів) Українського відкритого університету післядипломної освіти, Науково-методичної ради Університету менеджменту освіти та працівників закладів освіти Луганської області «Науково-методичний супровід дослідно-експериментальної роботи освітніх закладів Луганської області» розпочалось 11 жовтня 2017 року в м. Сєвєродонецьку.

 

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО на 2017 рік 27 вересня була проведена вчена рада, на якій заслухали звіт Світлани Євтушенко, директора КЗ «Навчально-виховний комплекс Сватівська загальноосвітня школа І ступеня - гімназія» Сватівської районної ради Луганської області, про перебіг та отримані результати дослідно-експериментальної роботи за темою «Науково-методичний супровід творчої діяльності учнів та вчителів у системі особистісно орієнтованого навчання та виховання». Учена рада констатує, що дослідно-експериментальна робота здійснювалась відповідно до наказу Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації «Про продовження статусу експериментального навчального закладу регіонального рівня КЗ «Навчально-виховний комплекс Сватівська загальноосвітня школа І ступеня – гімназія» від 25.12.2013 № 1590.

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО на 2017 рік 27 вересня була проведена вчена рада, на якій заслухали звіт Олени Рубан, директора Зориківської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Міловської районної ради Луганської області, про перебіг та отримані результати дослідно-експериментальної роботи за темою «Формування якостей сучасного лідера в умовах сільської громадсько активної школи». Учена рада констатує, що дослідно-експериментальна робота здійснювалась відповідно до наказу Управління освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації «Про продовження дослідно-експериментальної роботи експериментального навчального закладу регіонального рівня Зориківської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Міловської районної ради Луганської області» від 15.09.2012 № 1162.Дослідження здійснювалась за затвердженою наказом програмою, якою передбачені теоретичне обґрунтування, практична розробка та експериментальна перевірка моделі сучасного лідера в умовах сільської громадсько активної школи з використанням різноманітних інноваційних форм і методів роботи та взаємодією школи з батьківською громадськістю й мешканцями села. Дослідження проводилось у п’ять етапів: підготовчий етап (вересень 2012 р. – травень 2013 р.); діагностико-концептуальний (травень – грудень 2013 р.); формувальний (січень 2014 р. – листопад 2015 р.); контрольно-узагальнювальний (грудень 2015 р. – грудень 2016 р.); коригувальний (січень 2017 р. – червень 2017 р.).