28 квітня 2017 року Колегія Міністерства освіти і науки України затвердила перелік зі 156 назв підручників для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів, що видаватимуться коштом державного бюджету у 2017 році (з переліком можна ознайомитись за посиланням).

Демократичне врядування в школах: [посібник] / [Е. Бекман, Б. Траффорд]; пер. з англ. та адапт. Л. І. Паращенко; заг. ред. укр. версії:: Н. Г. Протасова. – К. :: НАДУ, 2016. – 100 с. – (Навчатися і жити в демократії).

Навчаємо демократії: Базові матеріали з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини для вчителів / Р. Голлоб, П. Крапф, О. Олафсдоттір, В. Вайдінгер; ред. Р. Голлоб, П. Крапф, В. Вайдінгер: Пер. з англ. та адапт. Л. І. Паращенко. – 3-тє вид. – К.: Основа, 2016. – Т. 1. – 164 с.

Зростаємо у демократії: Плани уроків для початкового рівня з питань демократичного громадянства та прав людини / Р. Голлоб, В. Вайдінгер; ред. Р. Голлоб, П. Крапф, В. Вайдінгер. – Пер. з англ. та адапт. О. В. Овчарук; заг. ред. укр. версії: Н. Г. Протасова. – 3-тє вид. – К. : Основа, 2016. – Т. 2. – 164 с.

Живемо в демократії: плани уроків з питань освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини для загальноосвіт. навч. закл./ Р. Голлоб, Т. Хаддлестон, П. Крапф та ін. ; пер. з англ., наук. редагування та адапт. О. В. Овчарук; заг. ред. : Р. Голлоб, П. Крапф ; заг. ред. укр. версії : Н. Г. Протасова. - 3-тє вид. – К. : Основа, 2016. – Т.3. – 212 с.

Беремо участь у демократії: плани уроків з ОДГ/ОПЛ для старших класів середньої школи / Р. Голлоб, П. Крапф, В. Вайдінгер. – Пер. з англ. та адапт. Л. І. Паращенко, Ю. О. Молчанової; заг. ред. укр. версії: Н. Г. Протасова. – К. : Основа, 2016. – Т. 4. – 294 с.

Навчання демократії: збірник практичних занять з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини / Р. Голлоб, П. Крапф. – Пер. з англ. та адапт. Н. Г. Протасової. – К. : Основа, 2016. – Т. 6. – 100 с.

Видавнича група «Основа» пропонує взяти участь у вебінарах з авторами підручників, які відбудуться 5, 6, 11 та 19 квітня 2017 року.

Тривалість кожного вебінару: 30 хвилин + сесія питань.

Посилання для РЕЄСТРАЦІЇ на вебінари:
https://goo.gl/yLaIup

Дата та час

Предмет

Тема вебінару

5 квітня 2017
11:50

Англійська мова

«Реалізація компетентнісного підходу на уроках англійської мови»

Спікер

Любченко Олександр Сергійович, головний редактор журналу «Англійська мова та література» ВГ «Основа», учитель-практик із багаторічним досвідом роботи в загальноосвітній та спеціалізованій школі, а також з досвідом викладання англійської мови як іноземної в США

Анотація

«Competency» або «competence» - про що йдеться? Яка основна ціль компетентнісно-орієнтованого навчання з англійської мови?  Що саме й як ми робимо в класі, коли реалізуємо «компетентнісний підхід»? Як спланувати компетентнісно-орієнтований урок? Давайте знайдемо відповідь разом!

6 квітня 2017

11:45

Російська мова

«Патріотичне виховання на уроках російської мови»

Спікер

Фефілова Галина Євгеніївна, учитель вищої категорії, учитель-методист

Анотація

Патріотичне виховання на уроках російської мови в українській школі має опиратися на різні види пошукової, розвиваючої й творчої діяльності. Спікер поділиться своїм досвідом громадянського і патріотичного виховання учнів, формування в них національної самосвідомості, патріотичних поглядів і переконань, любові до Батьківщини. Вам будуть запропоновані форми, методи, прийоми роботи в даному напрямку, зразки дидактичних матеріалів (тренувальні вправи, різні види творчих робіт, тексти для аудіювання та читання мовчки), які дозволять кожному вчителю вибудувати власну стратегію щодо навчання та виховання патріотів України.

6 квітня 2017
12:25

Зарубіжна література

«Інфографіка на уроках зарубіжної літератури»

Спікер

Коновалова Марина Валентинівна, головний редактор журналу «Зарубіжна література» ВГ «Основа», учитель-методист

Анотація

Як зробити урок змістовним, цікавим та насиченим? Як пов’язатипроблемно-тематичну й емоційну сфери уроку? Як встигнути в короткий термін викласти великий об’єм навчального матеріалу? Інфографіка – один із сучасних й інноваційних інструментів, який допоможе педагогу розв’язати ці проблеми. Про це і поговоримо на вебінарі. Запрошую!

11 квітня 2017
11:50

Хімія

«Шляхи до якісного уроку хімії»

Спікер

Гранкіна Тамара Михайлівна, головний редактор журналу «Хімія» ВГ «Основа», відмінник освіти України, заслужений учитель України

Анотація

Одне з основних завдань учителя - проведення якісних уроків. Шляхи досягнення цієї мети можуть бути різними. Це зрозуміле, грамотне викладання матеріалу, наповнення уроку наочністю, дослідами, інфографікою та ментальними мапами, зв'язок із сучасними досягненнями науки і багато іншого. Як це зробити? Давайте думати разом! Зустрічаємося на вебінарі!

19 квітня 2017
12:00

Англійська мова

«Реалізація компетентнісного підходу на уроках англійської мови»

Спікер

Любченко Олександр Сергійович, головний редактор журналу «Англійська мова та література» ВГ «Основа», учитель-практик із багаторічним досвідом роботи в загальноосвітній та спеціалізованій школі, а також з досвідом викладання англійської мови як іноземної в США

Анотація

«Competency» або «competence» - прощо йдеться? Яка основна ціль компетентнісно-орієнтованого навчання з англійської мови?  Що саме й як ми робимо в класі, коли реалізуємо «компетентнісний підхід»? Як спланувати компетентнісно-орієнтований урок? Давайте знайдемо відповідь разом!

 За день до початку вебінару на вашу електронну пошту прийде лист з інструкціями та посиланням для входу.

 РЕКОМЕНДАЦІЇ:

 Для участі у вебінарі Вам потрібно:

- Навушники/колонки для прослуховування голосу спікера;

- Оновити Adobe Flash Player http://get.adobe.com/flashplayer/?promoid=BUIGP

Безпосередньо перед початком вебінару: Перезавантажте комп'ютер і перевірте налаштування гучності колонок/навушників.

Під час вебінару: Якщо канал зв'язку «пригальмовує», рекомендується відключити відеозображення ведучого, клікнувши на зображення ведучого.

За результатами І етапу конкурсного відбору проектів підручників для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів, який проводиться згідно з наказами Міністерства освіти і науки України від 10.11.2016 р. № 1359 та від 19.12.2016 р. № 1564, рішенням колегії Міністерства освіти і науки України від 13 березня 2017 р. 30 підручникам для 9 класу видавництва «Ранок» надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України».

Розуміючи, що процес ретельного вивчення всіх підручників та оцінки їх якості в умовах обмеженого часу дуже складний, та з метою надання вчителям допомоги щодо ефективної роботи з вибору підручників, пропонуємо ознайомитись із демоверсіями та презентаціями підручників, записами вебінарів, проведеними з авторами підручників видавництва «Ранок».

Для ознайомлення з матеріалами перейдіть за посиланням.

Видавництво «Генеза» підготувало для вчителів серію вебінарів з усіх предметів. Тема вебінарів «Нові підручники для 9 класу». У вебінарах візьмуть участь автори підручників. Ви матимете можливість послухати презентацію підручника, задати запитання автору і видавцю.

Дати проведення вебінарів:

1. Алгебра. 9 клас (Істер О.С.) - 27.03.2017, об 11-00.
2. Геометрія, 9 клас (Істер О.С.) - 27.03.2017, о 12-00.

Презентацію підручників "Алгебра-9" і "Геометрія-9" можете переглянути на YouTube за посиланнями
https://www.youtube.com/watch?v=q2pgAOLEjnM та
https://www.youtube.com/watch?v=l1ZcYf5BJy4


3. Інформатика, 9 клас (ІРивкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.) - 31.03.2017, об 15-00.
4. Фізика, 9 клас (Сиротюк В.Д.) - 05.04.2017, об 14-00.

 

В Україні стартувала підготовка до проведення міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018. Упродовж минулого місяця у п’ятьох регіональних центрах оцінювання якості освіти – Харківському, Львівському, Івано-Франківському, Київському та Херсонському – було проведено інформаційні наради за участі національного координатора Програми, начальника відділу досліджень та аналітики Українського центру оцінювання якості освіти Tetiana Vakulenko, фахівців відділу досліджень та аналітики УЦОЯО Віктора Гороха і Світлани Ломакович, співробітників регіональних центрів, регіональних координаторів дослідження, представників інститутів післядипломної педагогічної освіти й департаментів освіти і науки в областях, а також учителів.