Фахівці обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО провели низку консультативних зустрічей

У серпні в межах освітянського онлайн-марафону відбулись консультації, які провели фахівці обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО.

  • «Реалізація педагогічної підтримки учнів з особливими освітніми потребами на рівні базової середньої освіти». Під час цієї консультативної зустрічі разом із завідувачем обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО Ольгою Коган освітяни розглянули зміни, які відбулись у Порядку організації інклюзивного навчання в ЗЗСО, особливості підтримки дітей з ООП у закладі освіти у зв’язку з воєнним станом, а також особливості дистанційного навчання дітей, що мають освітні труднощі.

  • «Техніки психологічної підтримки дітей з особливими освітніми потребами в умовах екстремальної ситуації». На цій консультації педагоги разом з методистом обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО Олесею Мирошниченко розібрали кейси, пов’язані із шоковими станами дітей, та поділились техніками допомоги дітям з ПТСР.

  • «Створення інклюзивного освітнього середовища в закладі освіти». Під час цієї консультації методист обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО Олена Манукян розповіла освітянам про те, як від якості середовища та рівня підготовки фахівців залежить ефективність освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами та як добре організоване середовище впливає на професійну діяльність педагогів. Освітяни ставили питання щодо особливостей організації інклюзивного середовища відповідно до освітніх труднощів та індивідуальних особливостей здобувачів освіти й  разом з Оленою Манукян визначили складники інклюзивного середовища закладу освіти, поетапно розібрали процес створення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами.

Зазначені консультації пройшли в теплій, дружній атмосфері. Освітяни отримали відповіді на актуальні питання щодо організації освітнього процесу та підтримки дітей з особливими освітніми потребами. Загальна кількість учасників склала 65 осіб.