Одним із пріоритетних завдань Нової української школи є формування інклюзивного освітнього середовища. На цьому наголосив заступник Міністра освіти і науки Павло Хобзей під час міжнародної конференції «Інклюзія для всіх: освітня політика та практика».

Докладніше...

Як це – відчувати свою інакшість у школі чи університеті? Як тоді виглядає твоє середовище: вчителі й учні? Як воно поводиться? Чи можна зробити так, щоб усім було комфортно? І як, урешті, досягти цього?

Докладніше...

ЦК Профспілки працівників освіти і науки на запити з місць щодо оплати праці вчителя-дефектолога за роботу з учнями з особливими потребами та встановлення вчителю-дефектологу спеціальної школи для дітей з вадами слуху кваліфікаційної категорії за суміщуваною посадою вихователя і повідомляє наступне...