Завершила навчання третя група асистентів учителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним та інтегрованим навчанням Луганської області згідно з Регіональною програмою підвищення кваліфікації відповідно до Концепції «Нова українська школа» у м. Лисичанську.

Учасники заходу спільно з тренерами Ольгою Коган, Любов’ю Галенко та Оленою Манукян отримали вичерпну інформацію щодо роботи в інклюзивному середовищі: «Індивідуалізація і диференціація викладання як врахування індивідуальних особливостей кожної дитини», «Співпраця з місцевою громадою: інклюзивно-ресурсний центр та інші ресурси для забезпечення додаткової підтримки закладам освіти з інклюзивним навчанням», «Створення системи ефективної протидії булінгу в інклюзивному освітньому середовищі». Особливо увагу приділили творчим вправам з використанням кінетичного піску як засобу для невичерпних фантазій, творчих підходів у навчанні та вихованні дітей.

Завершили навчання перші дві групи асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним та інтегрованим навчанням Луганської області згідно з Регіональною програмою підвищення кваліфікації відповідно до Концепції «Нова українська школа» у м. Сєвєродонецьку. Учасники заходу спільно з тренерами Ольгою Коган, Любов’ю Галенко та Оленою Манукян отримали вичерпну інформацію щодо роботи в інклюзивному середовищі: «Індивідуалізація і диференціація викладання як врахування індивідуальних особливостей кожної дитини», «Співпраця з місцевою громадою: інклюзивно-ресурсний центр та інші ресурси для забезпечення додаткової підтримки закладам освіти з інклюзивним навчанням», «Створення системи ефективної протидії булінгу в інклюзивному освітньому середовищі».

Добіг кінця триденний тренінг (28–30.11.18) для фахівців районних та міських інклюзивно-ресурсних центрів Луганської області. За цей час учасники спільно з тренерами Ольгою Коган, Наталією Столбун, Оленою Манукян, Іриною Сидоренко ознайомились з нормативно-правовою базою інклюзивної освіти, визначили функціональні обов’язки та завдання асистента вчителя, окреслили важливість команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

Відповідно до розпоряджень Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. № 903-р «Про затвердження плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на базі Луганського ОІППО 29 листопада 2018 року стартував триденний тренінг для асистентів учителів Луганської області, які працюють у закладах освіти з інклюзивним навчанням.