У 2019 році стартує пілотний проект Сертифікації вчителів, у якому зможуть взяти участь 1 тис вчителів початкових класів. Однією з основних засад сертифікації є добровільність. Відповідне Положення «Про сертифікацію педагогічних працівників» затвердив Уряд 27 грудня 2018 року.

Метою сертифікації є виявлення та стимулювання педагогічних працівників з високим рівнем професійної майстерності, які володіють методиками компетентнісного навчання і новими освітніми технологіями та сприяють їх поширенню.

Наказом Міністерства від 29 грудня 2018 року № 1486 встановлено, що «у 2019 році у рамках пілотного проекту із сертифікації педагогічних працівників реєстрація для проходження сертифікації здійснюється з 15 січня по 01 лютого 2019 року». Ознайомитись з граничною чисельністю вчителів, які зможуть зголоситись взяти участь у добровільній сертифікації у кожній з областей та місті Києві, можна за посиланням.

Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення Типове положення про проведення супервізії впровадження концепції «Нова українська школа». Ознайомитись з проектом детальніше можна за посиланням...

Пропозиції та зауваження можна надавати до 10 січня 2019 року:

  • за телефонами: (044)248-60-70
  • електронною поштою за адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • шляхом коментування на сайті Інституту модернізації змісту освіти

 

26 січня 2019 року в м. Острог відбудеться ХІV Всеукраїнський фестиваль Різдвяних піснеспівів. Організатори заходу: Національний університет «Острозька академія» та Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти». Детальніше...

Шановні  колеги, 20 грудня 2018 року у місті Києві відбудеться X Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні технології навчання обдарованої молоді».

Напрями роботи конференції: інноваційні системи управління знаннями в освітньо-інформаційному середовищі; STEM-освіта - міждисциплінарний підхід навчання; інформаційно-освітній простір: методологічні основи проектування та створення навчальних курсів та електронних підручників; вироблення управлінських рішень на основі використання сучасних ІТ-технологій; упровадження дистанційних послуг у середній, професійній та вищій освіті; перспективи та проблеми підвищення кваліфікації вчителів до запровадження інноваційних освітніх технологій та методів навчання у сфері STEM; розбудова напрямків STEM-освіти в позашкільних навчальних закладах; організація науково-дослідницької діяльності учнівської і студентської молоді з використанням засобів інформаційно-освітнього простору.