Педагогічні кадри

Директор школи: Королько Тетяна Іванівна, закінчила Ворошиловградський державний педагогічний інститут імені Т. Г. Шевченка за спеціальністю «Українська мова та література»,  вчитель вищої кваліфікаційної категорії, має педагогічне звання «Старший учитель», педагогічний стаж – 39 років. Керівник з високим рівнем професіоналізму та почуттям обов'язку. Прагне і вміє бачити свою діяльність збоку, об'єктивно й неупереджено оцінює та аналізує її, виділяючи сильні й слабкі сторони. Тетяна Іванівна – талановитий, творчий  педагог, завжди відкрита до інновацій. Створила творчий, продуктивний мікроклімат в колективі школи, сформувала команду однодумців.

Заступник директора з навчально-виховної роботи: Пронько Тетяна Анатоліївна, закінчила Луганський державний педагогічний інститут імені Т. Г. Шевченка за спеціальністю «Початкове навчання», вчитель вищої кваліфікаційної категорії, має педагогічне звання «Учитель-методист», педагогічний стаж – 27 років. Уміло й цілеспрямовано організовує навчально-методичну роботу з педагогами початкової ланки освіти, активно впроваджує в практику інноваційні форми роботи з педагогічними кадрами, при проведенні науково-методичних заходів широко застосовує інтерактивні технології. Завжди виявляє почуття відповідальності, здатна позитивно впливати на людей, постійно працює над підвищенням та оновленням свого професійного досвіду.

 Вчитель 1-А класу: Бондарєва Інесса Олександрівна, закінчила Луганський національний педагогічний університет імені Т.Шевченка за спеціальністю «Українська мова і література, викладання в початкових класах загальноосвітньої школи», вчитель вищої кваліфікаційної категорії, педагогічний стаж – 29 років. Висококваліфікований, креативний, ініціативний учитель, на високому рівні володіє методикою викладання предметів початкової школи, широким спектром стратегій навчання та виховання. На уроках Бондарєвої І.О. завжди панує творча атмосфера, відслідковується плідна співпраця вчителя й учнів. Активно впроваджує у навчальну діяльність інноваційні освітні методики та технології, реалізовує інтегрований підхід у навчанні. Спрямовує свою діяльність на досконале володіння ефективними формами і методами організації освітнього процесу. Вчитель широко використовує ігрові форми роботи, компетентнісно зорієнтовані завдання, що сприяють розвитку уяви, пам’яті, образного мислення молодших школярів.

Науково-методична проблема, над якою працює: «Розроблення та впровадження навчально-методичного забезпечення в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти»

Вчитель 1-Б класу: Кісельова Лариса Василівна, закінчила Ворошиловградський державний педагогічний інститут імені Т.Г.Шевченка за спеціальністю «Педагогіка і методика початкового навчання», вчитель вищої кваліфікаційної категорії, має педагогічне звання «Старший учитель», керівник шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів, педагогічний стаж – 31 рік. Педагог із високим рівнем професіоналізму, володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та поширює серед колег, пропонує для застосування в освітньому процесі оригінальні, інноваційні ідеї. На заняттях педагог створює ситуацію успіху, вміло регулює і стимулює навчання наймолодших школярів. Ураховуючи вікові особливості дітей, вчитель широко практикує ігрові форми роботи, пізнавально-розвивальні вправи, постійне використання наочності та дидактичного матеріалу, завдання, що сприяють розвитку уяви і фантазії дітей, разом з тим, дбаючи про здоров’язберігаючий ефект навчання.

Науково-методична проблема, над якою працює: «Розроблення та впровадження навчально-методичного забезпечення в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти»

© 2017 Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Please publish modules in offcanvas position.