Луганський ОІППО продовжує проводити проекти професійного розвитку для вдосконалення професійної майстерності освітян. Нагадуємо, що ППР – це спеціально сконструйоване розвивальне професійне середовище, спрямоване на створення системи безперервної освіти в міжкурсовий період.

15 березня 2017 року відбувся науково-методичний семінар «Проблема психологічної саморегуляції особистості» у рамках проекту професійного розвитку «Розвиток навичок психологічної саморегуляції емоційних станів педагогічного працівника». У заході взяли участь 20 педпрацівників регіону: методисти психологічної служби, практичні психологи ЗНЗ.

На Луганщині завершились модульні тренінги для батьків, проведені в рамках реалізації проекту «Створення безпечного та інклюзивного середовища в дошкільних навчальних закладах у східних областях України». Організатори проекту мали на меті підвищити рівень обізнаності в питаннях раннього розвитку дітей та поліпшення діалогу між батьками та вихователями. Володіння цими знаннями дозволить забезпечити умови для створення спільноти дітей, де кожного поважають і цінують, де панує атмосфера взаємної допомоги.

Проект відбувся завдяки підтримці дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні в партнерстві з Національним університетом «Києво-Могилянська академія» та за погодженням МОН України. Луганський ОІППО здійснював координаційну підтримку та адміністративний супровід проекту в Луганській області.

02 лютого 2017 року під час Днів науки НУ «Києво-Могилянська академія» відбулись науково-практичний семінар «Комплексна психосоціальна підтримка осіб, постраждалих внаслідок військового конфлікту в Україні» та прес-конференція за участю Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич, Голови Представництва ЮНІСЕФ в Україні Джованни Барберіс, директора Українського науково-методичного Центру практичної психології та соціальної роботи Віталія Панка, керівника Центру психічного здоров’я та психосоціального супроводу НаУКМА Сергія Богданова.

Під час офіційної частини зустрічі присутні заслухали виступи заступника Міністра освіти і науки Павла Хобзея, президента НаУКМА Андрія Мелешевича, координаторів та учасників проекту, які підбили підсумки його впровадження в східних регіонах України, визначили актуальність та значущість такої роботи.

Луганський обласний навчально-методичний центр психологічної служби системи освіти, кафедра педагогіки та психології ЛОІППО 31 січня 2017 року провів засідання круглого столу «Психологічна служба в закладах освіти інтернатного типу: сучасні орієнтири» для практичних психологів та соціальних педагогів освітніх закладів інтернатного типу.

Оксана Пагава, завідувач кафедри педагогіки та психології привітала учасників круглого столу та наголосила на психологічних аспектах у роботі з дітьми в освітніх закладах інтернатного типу.

27 жовтня 2016 року у м.Сєвєродонецьк відбувся перший етап тематично-функціонального проекту професійного розвитку для методистів психологічної служби, практичних психологів ЗНЗ та ДНЗ «Проблема збереження та зміцнення професійного здоров’я педагогічних працівників у діяльності шкільної психологічної служби». На першій зустрічі учасники проекту мали можливість ознайомитися з питаннями підвищення психологічної грамотності педагогів щодо зазначеної теми.