З нагоди Дня науки та згідно з планом роботи Луганського ОІППО 18 травня 2017 року відбулась обласна науково-практична конференція для педагогічних працівників ЗНЗ, шкіл-інтернатів та професійно-технічних навчальних закладів «Соціалізація підлітків у соціальних мережах: ресурси й ризики», присвячена питанням психологічної профілактики та корекції підліткового кібербулінгу.

У сучасному суспільстві Інтернет – величезний інформаційний банк, основи використання якого дуже багатогранні. Уявити сучасну людину без мобільного телефону, комп’ютера, ноутбука або планшета неможливо. Такі гаджети дають можливість спілкуватись з друзями, родичами, колегами по роботі, завантажувати музику, обмінюватись миттєвими повідомленнями, грати в онлайн-ігри тощо. Однак поряд із цим виникають і проблеми. Останнім часом людство непокоїть кібербулінг, агресія у віртуальному середовищі. Це явище є особливо поширеним серед дітей підліткового віку. Тож, першочерговим постає питання збереження їхнього психо-фізичного здоров’я через пошук ефективних технологій, спрямованих на психологічну профілактику та корекцію. На теоретичному аналізі вищезазначених проблем і зосередила свою увагу завідувач кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО, кандидат психологічних наук Оксана Пагава.

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 10 травня 2017 року обласним навчально-методичним центром психологічної служби системи освіти був проведений науково-методичний семінар «Досягнення та перспективи розвитку психологічної служби системи освіти Луганщини».

У роботі заходу взяли участь методисти з питань психологічної служби районних (міських) методичних кабінетів (центрів), працівники психологічної служби шкіл інтернатного типу, методист навчально-методичного центру ПТО.

Луганський ОІППО продовжує проводити проекти професійного розвитку для вдосконалення професійної майстерності освітян. Нагадуємо, що ППР – це спеціально сконструйоване розвивальне професійне середовище, спрямоване на створення системи безперервної освіти в міжкурсовий період.

15 березня 2017 року відбувся науково-методичний семінар «Проблема психологічної саморегуляції особистості» у рамках проекту професійного розвитку «Розвиток навичок психологічної саморегуляції емоційних станів педагогічного працівника». У заході взяли участь 20 педпрацівників регіону: методисти психологічної служби, практичні психологи ЗНЗ.

На Луганщині завершились модульні тренінги для батьків, проведені в рамках реалізації проекту «Створення безпечного та інклюзивного середовища в дошкільних навчальних закладах у східних областях України». Організатори проекту мали на меті підвищити рівень обізнаності в питаннях раннього розвитку дітей та поліпшення діалогу між батьками та вихователями. Володіння цими знаннями дозволить забезпечити умови для створення спільноти дітей, де кожного поважають і цінують, де панує атмосфера взаємної допомоги.

Проект відбувся завдяки підтримці дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні в партнерстві з Національним університетом «Києво-Могилянська академія» та за погодженням МОН України. Луганський ОІППО здійснював координаційну підтримку та адміністративний супровід проекту в Луганській області.

02 лютого 2017 року під час Днів науки НУ «Києво-Могилянська академія» відбулись науково-практичний семінар «Комплексна психосоціальна підтримка осіб, постраждалих внаслідок військового конфлікту в Україні» та прес-конференція за участю Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич, Голови Представництва ЮНІСЕФ в Україні Джованни Барберіс, директора Українського науково-методичного Центру практичної психології та соціальної роботи Віталія Панка, керівника Центру психічного здоров’я та психосоціального супроводу НаУКМА Сергія Богданова.

Під час офіційної частини зустрічі присутні заслухали виступи заступника Міністра освіти і науки Павла Хобзея, президента НаУКМА Андрія Мелешевича, координаторів та учасників проекту, які підбили підсумки його впровадження в східних регіонах України, визначили актуальність та значущість такої роботи.