Видавнича група «Основа» пропонує взяти участь у вебінарах з авторами підручників, які відбудуться 5, 6, 11 та 19 квітня 2017 року.

Тривалість кожного вебінару: 30 хвилин + сесія питань.

Посилання для РЕЄСТРАЦІЇ на вебінари:
https://goo.gl/yLaIup

Дата та час

Предмет

Тема вебінару

5 квітня 2017
11:50

Англійська мова

«Реалізація компетентнісного підходу на уроках англійської мови»

Спікер

Любченко Олександр Сергійович, головний редактор журналу «Англійська мова та література» ВГ «Основа», учитель-практик із багаторічним досвідом роботи в загальноосвітній та спеціалізованій школі, а також з досвідом викладання англійської мови як іноземної в США

Анотація

«Competency» або «competence» - про що йдеться? Яка основна ціль компетентнісно-орієнтованого навчання з англійської мови?  Що саме й як ми робимо в класі, коли реалізуємо «компетентнісний підхід»? Як спланувати компетентнісно-орієнтований урок? Давайте знайдемо відповідь разом!

6 квітня 2017

11:45

Російська мова

«Патріотичне виховання на уроках російської мови»

Спікер

Фефілова Галина Євгеніївна, учитель вищої категорії, учитель-методист

Анотація

Патріотичне виховання на уроках російської мови в українській школі має опиратися на різні види пошукової, розвиваючої й творчої діяльності. Спікер поділиться своїм досвідом громадянського і патріотичного виховання учнів, формування в них національної самосвідомості, патріотичних поглядів і переконань, любові до Батьківщини. Вам будуть запропоновані форми, методи, прийоми роботи в даному напрямку, зразки дидактичних матеріалів (тренувальні вправи, різні види творчих робіт, тексти для аудіювання та читання мовчки), які дозволять кожному вчителю вибудувати власну стратегію щодо навчання та виховання патріотів України.

6 квітня 2017
12:25

Зарубіжна література

«Інфографіка на уроках зарубіжної літератури»

Спікер

Коновалова Марина Валентинівна, головний редактор журналу «Зарубіжна література» ВГ «Основа», учитель-методист

Анотація

Як зробити урок змістовним, цікавим та насиченим? Як пов’язатипроблемно-тематичну й емоційну сфери уроку? Як встигнути в короткий термін викласти великий об’єм навчального матеріалу? Інфографіка – один із сучасних й інноваційних інструментів, який допоможе педагогу розв’язати ці проблеми. Про це і поговоримо на вебінарі. Запрошую!

11 квітня 2017
11:50

Хімія

«Шляхи до якісного уроку хімії»

Спікер

Гранкіна Тамара Михайлівна, головний редактор журналу «Хімія» ВГ «Основа», відмінник освіти України, заслужений учитель України

Анотація

Одне з основних завдань учителя - проведення якісних уроків. Шляхи досягнення цієї мети можуть бути різними. Це зрозуміле, грамотне викладання матеріалу, наповнення уроку наочністю, дослідами, інфографікою та ментальними мапами, зв'язок із сучасними досягненнями науки і багато іншого. Як це зробити? Давайте думати разом! Зустрічаємося на вебінарі!

19 квітня 2017
12:00

Англійська мова

«Реалізація компетентнісного підходу на уроках англійської мови»

Спікер

Любченко Олександр Сергійович, головний редактор журналу «Англійська мова та література» ВГ «Основа», учитель-практик із багаторічним досвідом роботи в загальноосвітній та спеціалізованій школі, а також з досвідом викладання англійської мови як іноземної в США

Анотація

«Competency» або «competence» - прощо йдеться? Яка основна ціль компетентнісно-орієнтованого навчання з англійської мови?  Що саме й як ми робимо в класі, коли реалізуємо «компетентнісний підхід»? Як спланувати компетентнісно-орієнтований урок? Давайте знайдемо відповідь разом!

 За день до початку вебінару на вашу електронну пошту прийде лист з інструкціями та посиланням для входу.

 РЕКОМЕНДАЦІЇ:

 Для участі у вебінарі Вам потрібно:

- Навушники/колонки для прослуховування голосу спікера;

- Оновити Adobe Flash Player http://get.adobe.com/flashplayer/?promoid=BUIGP

Безпосередньо перед початком вебінару: Перезавантажте комп'ютер і перевірте налаштування гучності колонок/навушників.

Під час вебінару: Якщо канал зв'язку «пригальмовує», рекомендується відключити відеозображення ведучого, клікнувши на зображення ведучого.

За результатами І етапу конкурсного відбору проектів підручників для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів, який проводиться згідно з наказами Міністерства освіти і науки України від 10.11.2016 р. № 1359 та від 19.12.2016 р. № 1564, рішенням колегії Міністерства освіти і науки України від 13 березня 2017 р. 30 підручникам для 9 класу видавництва «Ранок» надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України».

Розуміючи, що процес ретельного вивчення всіх підручників та оцінки їх якості в умовах обмеженого часу дуже складний, та з метою надання вчителям допомоги щодо ефективної роботи з вибору підручників, пропонуємо ознайомитись із демоверсіями та презентаціями підручників, записами вебінарів, проведеними з авторами підручників видавництва «Ранок».

Для ознайомлення з матеріалами перейдіть за посиланням.

За результатами І етапу конкурсного відбору проектів підручників для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів, який проводиться згідно з наказами Міністерства освіти і науки України від 10.11.2016 р. № 1359 та від 19.12.2016 р. № 1564, рішенням колегії Міністерства освіти і науки України від 13 березня 2017 р. 30 підручникам для 9 класу видавництва «Ранок» надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України».

Розуміючи, що процес ретельного вивчення всіх підручників та оцінки їх якості в умовах обмеженого часу дуже складний, та з метою надання вчителям допомоги щодо ефективної роботи з вибору підручників, пропонуємо ознайомитись із демоверсіями та презентаціями підручників, записами вебінарів, проведеними з авторами підручників видавництва «Ранок».

Для ознайомлення з матеріалами перейдіть за посиланням.

Шановні освітяни! Зараз проходить 2-й етап Конкурсу підручників для 9 класу (з 20 березня по 14 квітня 2017 року), під час якого ви маєте можливість обрати саме той підручник, який підхотить і учням, і вам. Ознайомитись з електронними версіями підручників ви можете на репозитарії за адресою http://www.repository.imzo.gov.ua.

У тренувально-відбіркових зборах до ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії взяли участь учні 8-11 класів Луганської області. Учасники тренувально-відбіркових зборів мали можливість глибоко зануритися в теоретичні аспекти аналітичної, органічної та біологічної хімії, ознайомитися з фізичними методами дослідження хімічних речовин. Багато часу було приділено розв’язуванню розрахункових та експериментальних задач.    

15 листопада 2016 року відбувся тренінг для вчителів хімії Луганської області «Прийоми та методи розвитку критичного мислення учнів. Аналіз відмінностей традиційного й інноваційного навчання» в рамках проекту професійного розвитку «Застосування технології розвитку критичного мислення в шкільній хімічній освіті». Керівник проекту – методист кафедри природничо-наукових дисциплін та методики їх викладання Л. О. Бондар. У тренінгу взяли участь учителі хімії з Рубіжного, Сєвєродонецька,  Біловодського, Попаснянського, Новоайдарського та Попаснянського районів  області.