Шановні освітяни! Зараз проходить 2-й етап Конкурсу підручників для 9 класу (з 20 березня по 14 квітня 2017 року), під час якого ви маєте можливість обрати саме той підручник, який підхотить і учням, і вам. Ознайомитись з електронними версіями підручників ви можете на репозитарії за адресою http://www.repository.imzo.gov.ua.

Творче об’єднання «Соняшник» пропонує конкурс «Геліантус-учитель» для вчителів природничих навчальних предметів (фізики, хімії, біології, географії) та вчителів початкових класів.

Мета конкурсу - підвищення фахової ерудованості й рівня тестологічних знань учителів. Участь у конкурсі безкоштовна. Конкурс не має на меті перевіряти професійну придатність, а пропонується лише для підвищення власної кваліфікації вчителів і надання додаткового інструмента для внутрішнього контролю.

12 грудня 2016 року завершився проект професійного розвитку «Застосування технології розвитку критичного мислення в шкільній хімічній освіті» для вчителів хімії Луганської області. Заключне заняття проекту - практикум «Моделювання уроку за технологією розвитку критичного мислення учнів». Керівник проекту - методист кафедри природничо-наукових дисциплін та методики їх викладання Любов Бондар.

У рамках практикуму відбулись майстер-класи вчителів щодо використання технології розвитку критичного мислення учнів.  

15 листопада 2016 року відбувся тренінг для вчителів хімії Луганської області «Прийоми та методи розвитку критичного мислення учнів. Аналіз відмінностей традиційного й інноваційного навчання» в рамках проекту професійного розвитку «Застосування технології розвитку критичного мислення в шкільній хімічній освіті». Керівник проекту – методист кафедри природничо-наукових дисциплін та методики їх викладання Л. О. Бондар. У тренінгу взяли участь учителі хімії з Рубіжного, Сєвєродонецька,  Біловодського, Попаснянського, Новоайдарського та Попаснянського районів  області.

У тренувально-відбіркових зборах до ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії взяли участь учні 8-11 класів Луганської області. Учасники тренувально-відбіркових зборів мали можливість глибоко зануритися в теоретичні аспекти аналітичної, органічної та біологічної хімії, ознайомитися з фізичними методами дослідження хімічних речовин. Багато часу було приділено розв’язуванню розрахункових та експериментальних задач.