Громадська організація «Детектор медіа» пропонує спробувати себе в ролі медіакритика та отримати за це винагороду! Вислови свою думку в есе (невеликому письмовому творі) на тему «Це зовсім не ОК. У чому проблема українських медіа?», у якому розкажи про то, що тобі не подобається при перегляді телепрограм, фільмів чи серіалів, читанні веб-сайти чи спілкуванні в соціальних мережах. А також опиши, як, на твою думку, цю проблему можна було б вирішити.

Переможців очікує:

  • Екскурсія редакціями телеканалів та видань у Києві (проживання та подорож у столицю за рахунок організації).
  • Піврічна передплата на журнал «Однокласник».
  • Публікація кращого есе на сайті про медіа й журналістику «MediaSapiens».
  • Цікаві книги від «Видавництва Старого Лева» та видавництва «Наш формат».
  • 3D-пазли з дерева, які збираються в механічну іграшку

Узяти участь у конкурсі дуже просто:

  1. Подумай, які, на твій погляд, є проблеми в медіа (не забувай, що медіа – це не тільки преса, телебачення та онлайн-видання).
  2. Щоб більше дізнатись про засоби масової інформації та більш критично сприймати інформацію, почитай інтерактивний підручник «МедіаДрайвер». Кожен його розділ розповідає про різні типи медіа, їх переваги та ризики, а вкінці розділів можна пройти тести.
  3. Напиши невеликий твір на тему «Це зовсім не ОК. У чому проблема українських медіа?», де вислови свою думку та використай інформацію з тематичного розділу «МедіаДрайвера».
  4. Надішли готову роботу на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з твоїм прізвищем у темі листа (Приклад: Прізвище_Есе «Це зовсім не ОК. У чому проблема українських медіа?»). У тексті листа вкажи своє ім’я та прізвище, вік, клас та місто, у якому навчаєшся.

Роботи приймаються до 30 жовтня. Максимальний обсяг тексту - 2 сторінки А-4, 14 шрифт (Times New Roman). Формат файлу DOC або DOCX.

Це гарна можливість заявити про себе. Не проґав!

Партнери конкурсу: видавництво «Наш формат», «Видавництво Старого Лева» «Vision House», журнал «Однокласник», Лабораторія психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології НАПН України.