Навчальне забезпечення

Типова освітня програма для 5–9 класів ЗЗСО

Модельні навчальні програми для 5–9 класів ЗЗСО

Методичні рекомендації для закладів загальної середньої освіти, які є учасниками інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» щодо особливостей організації освітнього процесу на другому циклі базової середньої освіти – базове предметне навчання (7–9 рік навчання)

Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»

Інформація про підготовку навчальних матеріалів для 6-го класу для реалізації інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти»

Контакти видавництв для пілотних ЗЗСО, 6 клас

Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу в першому (адаптивному) циклі / 6-х класах для закладів загальної середньої освіти, які є учасниками інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти»

Навчальні матеріали для пілотних 7-х класів НУШ: відеопрезентації і корисні посилання

НУШ 7. Пілотні матеріали (навчальні матеріали для 7 класу для забезпечення інноваційного освітнього проєкту «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти)

Публічні консультації «Реформа НУШ: новий стандарт для базової освіти»

Електронні підручники

Електронна бібліотека ІМЗО

Електронні версії підручників

Яким має бути повноцінний електронний підручник і чому pdf-версії недостатньо

Усеукраїнська школа онлайн. Відеоуроки, тести та завдання для школярів 5–11 класів

Пілотування НУШ. Фінський досвід

Фінський досвід освіти. Як і навіщо учні у Фінляндії оцінюють себе

Мотивація учнів: менше навчати – більше вивчати. Фінський досвід

Електронні інструменти. Як у фінських школах застосовують цифрові навчальні середовища

Матеріали та інструменти для дистанційного навчання від фінського проєкту (+приклад онлайн-уроку)

Оцінювання – це навичка і завжди діалог. Фінський досвід

Навчальна програма не має копіювати модельну: що спільного й різного в цих програмах

Як школі підлаштувати нову типову програму для 5–9 класів під свої потреби

Практика майбутніх учителів та менторство: досвід Фінляндії

Планування уроку та мотивація учнів у межах проблемно-орієнтованого та емпіричного навчання

Чому варто пройти онлайн-курс «Оцінювання без знецінювання»

Формувальне оцінювання: приклади форм, які заповнюють фінські вчителі, діти та їхні батьки

8 цікавих технік, як оцінювати учнів,  що треба врахувати

Нормативне забезпечення

Постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 30.09.2020  № 898 «Про деякі питання державних стандартів повної загальної середньої освіти»

Накази Міністерства освіти і науки України

Наказ МОН України від 06.09.2023 № 1090 «Про надання грифа "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" модельним навчальним програмам для закладів загальної середньої освіти»

Наказ МОН України від 16.08.2023 № 1001 «Про надання грифа “Рекомендовано Міністерством освіти і науки України” модельним навчальним програмам для закладів загальної середньої освіти»

Наказ МОН України від 24.07.2023 № 883 «Про надання грифа “Рекомендовано Міністерством освіти і науки України” модельним навчальним програмам для закладів загальної середньої освіти»

Наказ МОН України від 27.12.2022 № 1178 «Про завершення експерименту всеукраїнського рівня за темою "Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти" за 2017–2022 роки»

Наказ МОН України від 11.04.2022 № 324 «Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795»

Наказ МОН України від 09.02.2022 № 143 «Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795»

Наказ МОН України від 02.02.2022 № 96 «Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795»

Наказ МОН України від 13.12.2021 № 1358 «Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795»

Наказ МОН України від 29.09.2021 № 406 «Про розширення бази реалізації інноваційного освітнього проєкту за темою "Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти"»

Наказ МОН України від 10.08.2021  № 898 «Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795»

Наказ МОН України від 12.07.2021 № 795 «Про надання грифа “Рекомендовано Міністерством освіти і науки України” модельним навчальним програмам для закладів загальної середньої освіти»

Наказ МОН України від 02.04.2021 № 406 «Про реалізацію інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою "Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти"»

Наказ МОН України від 19.02.2021 № 235 «Про затвердження типової освітньої програми для 5–9 класів закладів загальної середньої освіти»

Листи Міністерства освіти і науки України

Лист МОН України від 06.08.2021 № 4.5/2303-21 «Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції "Нова українська школа"»