Розпочалась реєстрація на курси підвищення кваліфікації у 2025 році в Луганському ОІППО

Шановні колеги!

З метою формування Луганським ОІППО регіонального замовлення щодо надання освітніх послуг у 2025 році надаємо пропозиції для підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти Луганської області.

Просимо зареєструватися педагогічних працівників до 15 жовтня 2024 року за посиланнями:

  • довгострокові КПК  (освітня програма на 75 год / 2,5 кредита ЄКТС та 120 год / 4 кредити ЄКТС): https://forms.gle/7h5mMXEYToUF9ZvP9 

Форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників у Луганському ОІППО у 2025 році для довгострокових курсів (75, 120 академічних год) будуть визначені з урахуванням наповнюваності груп після реєстрації слухачів (заповнення наданих форм).

І. Довгострокові КПК (75, 120 академічних год):

‑ курси підвищення кваліфікації керівників закладів освіти (75, 120 год): дистанційна форма навчання із синхронним режимом роботи;

‑ базові курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників (75, 120 год): дистанційна форма навчання із синхронним та  асинхронним режимом роботи.

Термін навчання на курсах підвищення кваліфікації керівників і базових курсах підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2025 році: лютий – квітень (І семестр), вересень – листопад (ІІ семестр). 

ІІ. Короткострокові КПК (6–30 академічних год):

‑ курси за проблемою: дистанційна форма навчання із синхронним режимом роботи.

Термін навчання – за планом-графіком, який буде впорядковано на основі реєстраційних форм. 

Режими проведення занять:

‑ синхронний режим – взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники одночасно перебувають в електронному освітньому середовищі або спілкуються за допомогою засобів аудіо-, відеоконференції в режимі реального часу;

‑ асинхронний режим – взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники взаємодіють між собою із затримкою в часі, застосовуючи при цьому інтерактивні освітні платформи (платформу «Moodle»), електронну пошту, форуми, соціальні мережі тощо та опановуючи навчальний матеріал.