Шановні колеги!
З метою формування Луганським ОІППО регіонального замовлення щодо надання освітніх послуг у 2025 році надаємо пропозиції для підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти Луганської області.
Просимо зареєструватися педагогічних працівників до 15 жовтня 2024 року за посиланнями:
- довгострокові КПК (освітня програма на 75 год / 2,5 кредита ЄКТС та 120 год / 4 кредити ЄКТС): https://forms.gle/7h5mMXEYToUF9ZvP9
- короткострокові КПК (курси за проблемою на 6, 12, 18, 30 год): https://forms.gle/oLkYS6RdiUr8HdCz6
Форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників у Луганському ОІППО у 2025 році для довгострокових курсів (75, 120 академічних год) будуть визначені з урахуванням наповнюваності груп після реєстрації слухачів (заповнення наданих форм).
І. Довгострокові КПК (75, 120 академічних год):
‑ курси підвищення кваліфікації керівників закладів освіти (75, 120 год): дистанційна форма навчання із синхронним режимом роботи;
‑ базові курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників (75, 120 год): дистанційна форма навчання із синхронним та асинхронним режимом роботи.
Термін навчання на курсах підвищення кваліфікації керівників і базових курсах підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2025 році: лютий – квітень (І семестр), вересень – листопад (ІІ семестр).
ІІ. Короткострокові КПК (6–30 академічних год):
‑ курси за проблемою: дистанційна форма навчання із синхронним режимом роботи.
Термін навчання – за планом-графіком, який буде впорядковано на основі реєстраційних форм.
Режими проведення занять:
‑ синхронний режим – взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники одночасно перебувають в електронному освітньому середовищі або спілкуються за допомогою засобів аудіо-, відеоконференції в режимі реального часу;
‑ асинхронний режим – взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники взаємодіють між собою із затримкою в часі, застосовуючи при цьому інтерактивні освітні платформи (платформу «Moodle»), електронну пошту, форуми, соціальні мережі тощо та опановуючи навчальний матеріал.