Психосоціальна підтримка дітей під час дистанційного навчання

22 грудня 2022 року  відбулась чергова онлайн-консультація для педагогів щодо психосоціальної підтримки дітей під час дистанційного навчання.

Захід провела Ольга Рєзніченко, методист кафедри управління освітою Луганського ОІППО.

Під час консультації відбулось обговорення  низки питань, які запропонували педагоги. Найактуальнішим  було питання труднощів адаптації новоприбулих до класу учнів та нетипова поведінка їх на уроці. Тому робота була спрямована  на:

  • ознайомлення з основними критеріями адаптації, ознаками та причинами дезадаптації;
  • визначення сутності перенесених новоприбулими втрат та рівня їхньої психічної травматизації;
  • розкриття основних прийомів надання допомоги дитині в інтеграції в новий колектив та включення її в освітній процес;
  • відпрацювання технік зменшення рівня стресу та поліпшення психологічного стану дитини на краще.

Наприкінці учасники дійшли висновку, що адаптація є складним процесом, ефективність якого визначається поєднанням заходів, спрямованих на роботу не тільки з новоприбулими дітьми, але і з іншими дітьми, що навчаються в освітньому закладі, а також з педагогічним колективом і батьками.

Захід пройшов у дружній атмосфері.