КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ ТА ПСИХОЛОГІЇ

Кафедра здійснює фахове вдосконалення професійної діяльності педагогічних працівників закладів освіти Луганської області з таких спеціальностей:

  • учитель початкових класів закладу загальної середньої освіти;
  • учитель початкових класів і вихователь групи подовженого дня закладу загальної середньої освіти;
  • директор (завідувач) закладу дошкільної освіти;
  • вихователь-методист закладу дошкільної освіти;
  • вихователь закладу дошкільної освіти;
  • музичний керівник закладу дошкільної освіти;
  • практичний психолог закладу дошкільної та загальної середньої освіти;
  • практичний психолог та соціальний педагог;
  • учитель-дефектолог закладу освіти;
  • учитель фізичної культури закладу загальної середньої освіти;
  • учитель, який викладає предмет «Захист України»;
  • учитель предмета «Технології»;
  • педагогічний працівник, який працює з дітьми з особливими освітніми потребами;
  • учитель образотворчого мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтво»;
  • учитель музичного мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтво».
Напрями роботи кафедри:
  • співробітництво з освітянами у сфері проведення курсів з підвищення кваліфікації педагогічних кадрів;
  • упровадження новітнього змісту підвищення кваліфікації педпрацівників з використанням провідних технологій (за результатами регіональних, міжнародних проектів);
  • соціально-педагогічний та психологічний супровід та підтримка учасників освітнього процесу в закладах освіти;
  • науково-методичне забезпечення освітнього процесу новітніми інформаційно-комунікативними технологіями;
  • психолого-педагогічний супровід експериментальної діяльності закладів дошкільної та загальної середньої освіти;
  • співпраця з міжнародними організаціями (Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), Громадською організацією «Ла Страда – Україна») щодо підвищення рівня знань педагогів у сучасних умовах соціокультурних змін.

Склад кафедри

Image

Кечик Ольга Олександрівна – завідувач кафедри педагогіки та психології, кандидат педагогічних наук. Автор понад 60 наукових і науково-методичних праць, зокрема статей у фахових виданнях, унесених до міжнародних наукометричних баз даних.
Сертифікований тренер НУШ. Сертифікований супервізор НУШ. Майстер-тренер швейцарсько-українського проєкту DOCCU «Розвиток громадянських компетентностей в Україні». Тренер-педагог Луганської області для підвищення кваліфікації вчителів початкових класів НУШ за методикою Lego Foundation. Лектор міжнародної освітньої онлайн-платформи «Vchytel». Тренер інтегрованого курсу «Культура добросусідства».

Коло наукових інтересів: цифрові інструменти для організації освітнього процесу, тренінгові технології навчання, розвиток професійних компетентностей педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти.

Image
Байдик Віта Володимирівна – доцент кафедри,  кандидат психологічних наук, доцент. Тренер-педагог НУШ, тренер національної тренерської мережі «Ла Страда – Україна». 
Автор понад 63 публікацій, зокрема статей у наукових фахових виданнях із психології та журналах, унесених до міжнародних наукометричних баз даних; автор двох монографій, 14 навчально-методичних посібників.

Коло наукових інтересів: соціальна психологія та психологія соціальної роботи; питання професійного здоров’я працівників закладів освіти.
Image

Ларіонова Наталія Борисівна  доцент кафедри педагогіки та психології, кандидат педагогічних наук, доцент, Відмінник освіти України. Має 79 публікацій, з яких 30 – у фахових виданнях, 28 – наукові, науково-методичні й навчально-методичні посібники. Автор спецкурсу «Сексуальний розвиток та статева культура дітей та підлітків. Профілактика насильства». Сертифікований тренер Нової української школи, регіональний наставник усеукраїнського експерименту «Розроблення та впровадження навчально-методичного забезпечення в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти».

Коло наукових інтересів: загальна педагогіка, соціальна педагогіка, педагогіка початкової школи, формування професійної компетентності педагогічних працівників.

Image

Силкіна Світлана Анатоліївна – старший викладач кафедри. Працює над темою дисертаційного дослідження «Соціально-педагогічна підтримка дітей внутрішньо переміщених осіб у територіальній громаді». Автор 15 наукових публікацій, із них: 7 статей, зокрема 4 у наукових фахових виданнях України, та 8 тез доповідей, репрезентованих на міжнародних та всеукраїнських конференціях.

Коло наукових інтересівсоціально-педагогічна підтримка дітей внутрішньо переміщених осіб, соціально-педагогічна діяльність із вразливими категоріями населення, розв’язання актуальних проблем теорії та практики соціальної педагогіки.

Image

Михайлова Лариса Миколаївна – доцент кафедри педагогіки та психології,  кандидат педагогічних наук, доцент. Автор понад 130 наукових і науково-методичних праць, зокрема 48 наукових статей у фахових виданнях; автор 3 та співавтор 72 науково-методичних і навчально-методичних посібників для педагогів і керівників різних освітніх ланок. 

Коло наукових інтересів: теоретико-методологічні засади сучасної освіти, педагогічні технології навчання і виховання особистості, умови створення розвивального освітнього середовища, психолого-педагогічні основи сучасного уроку; розвиток професіоналізму педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти.

Image

Рачок Оксана Леонідівна – методист (практична психологія, соціальна педагогіка, предмет «Технології»); тренер для підготовки тренерів-педагогів з підвищення кваліфікації педагогічних працівників відповідно до Концепції НУШ.

Коло професійних інтересів: психологічний супровід обдарованої дитини в закладах освіти; забезпечення психологічної підтримки учасників освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій; науково-методичний супровід професійного розвитку вчителів технологічної освітньої галузі; організація, проведення ІІ, ІІІ етапів, підготовка учнів та їх участь в ІV етапі Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання (технології).

Image
Чернишова Яна Олександрівна – методист. Сертифікований тренер НУШ, тренер / експерт із сертифікації педагогічних працівників, тренер / експерт з інституційного аудиту, тренер-супервізор,  Play-тренер; експерт з моніторингового дослідження НУШ; член авторського колективу розробників освітніх, модельних програм та навчальних посібників інтегрованого курсу «Культура добросусідства»; провідний тренер команди «Культура добросусідства»; амбасадор гри від LEGO Foundation.
 
Коло професійних інтересів: проблеми сучасної початкової освіти; упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес початкової школи; інтеграція програм та дидактичних матеріалів курсу «Культура добросусідства: Я досліджую світ» з предметами початкової школи; методичний супровід педагогів, які працюють за програмами НПП «Інтелект України».
Image

Мартинова Валентина Петрівна – методист з музичного мистецтва, образотворчого мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтво». Тренер НУШ для підготовки тренерів-педагогів з підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Автор 28 публікацій у регіональних, усеукраїнських фахових та інформаційно-методичних виданнях.

Коло професійних інтересів: предметно-інтегративний підхід до мистецької освіти, фасилітація в професійній діяльності педагогів.

Image

Малашенко Геннадій Вікторович – методист (фізична культура та предмет «Захист України»). Регіональний координатор-тренер інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня «Розроблення та впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти». Тренер-педагог з підвищення кваліфікації педагогічних працівників відповідно до Концепції Нової української школи. 

Коло професійних інтересів: сучасні фітнес- та оздоровчі технології у фізичному вихованні, військово-патріотичне виховання та допризовна підготовка учнівської молоді.

Image
Савенко Любов Миколаївна – методист, учитель вищої категорії, учитель-методист, відповідальна за організацію та проведення моніторингу якості освіти в освітніх закладах області. Регіональний координатор проведення міжнародного дослідження якості освіти PISA.

Коло професійних інтересів: управлінський супровід усеукраїнського та міжнародного моніторингу якості освіти та ЗНО; отримання якісної освіти в сільській місцевості в умовах децентралізації.