Науково-методичний журнал «Освіта на Луганщині»

Вимоги до публікацій у науково-методичному журналі «Освіта на Луганщині»

Вимоги до публікацій у науково-методичному журналі «Освіта на Луганщині»

Науково-методичний журнал «Освіта на Луганщині» запрошує до співпраці науковців, методистів, директорів ЗДО, ЗЗСО і ЗП(ПТ)О, учителів і вихователів, психологів і соціальних працівників, а також усіх, хто має бажання змінювати освіту на краще.

Якщо ви відчуваєте, що ваші напрацювання, форми й методи роботи, дослідження та проєкти становитимуть інтерес для всієї педагогічної спільноти України, пропонуємо долучитися до плеяди авторів журналу «Освіта на Луганщині».

До друку приймаються неопубліковані раніше матеріали, які відповідають тематиці науково-методичного журналу з педагогічних наук і висвітлюють такі питання: теорії педагогіки й психології; історії педагогіки, психології, освіти; методики й технології навчання й виховання; реформування освіти; якості та моніторингу освіти; інноваційного досвіду закладів освіти; інклюзивної освіти; діяльності експериментальних закладів освіти тощо.

Журнал «Освіта на Луганщині» виходить українською мовою. Автор відповідає за правильність і достовірність викладеного матеріалу, за приналежність цього матеріалу йому особисто, за дотримання академічної доброчесності, за правильне цитування джерел та посилання на них.

Стаття має містити такі елементи: постановка проблеми в загальному розумінні та зв’язок з важливими науковими чи практичними завданнями; аналіз останніх досліджень і публікацій; мета статті; виклад основного матеріалу з повним обґрунтуванням отриманих результатів; висновки та перспективи подальших розвідок у цьому напрямі.

Назва статті подається по центру великими жирними літерами; ім’я та прізвище автора подається на наступному рядку з лівого боку жирним шрифтом.

У статті подається жирним курсивом анотація обсягом 2–4 речення та ключові слова до статті (3–5 слів).

Посилання на цитовані джерела подаються у квадратних дужках після цитат. Перша цифра – номер джерела в списку літератури, що додається до статті, друга – номер сторінки, наприклад: [1, с. 25].

Література подається в кінці статті й оформлюється відповідно до загальноприйнятих бібліографічних вимог (ДСТУ 8302:2015). Усі цитати автор зобов’язаний подати за останніми найавторитетнішими виданнями. Сторінки статті нумеруються за порядком, без пропусків і буквених позначень.

Наприкінці статті подаються відомості про автора (П. І. Б., посада, місце роботи, учений ступінь, учене звання автора, поштова адреса, телефон для зв’язку, електронна адреса).

Рукопис статті друкується у форматі А 4, кеглем 14, гарнітурою Times New Roman, міжрядковий інтервал – 1,5; береги: верхній – 2 см, нижній – 2 см, лівий – 3 см, правий – 1,5 см. Для підготовки рукопису використовується текстовий процесор MS Word. Обсяг статті – до 12 сторінок.

Рисунки (карти, схеми, фотографії, діаграми, інші ілюстрації), виконані в кольорі або чорно-білі, необхідно подавати вставленими в текст статті. Крім того, сам файл рисунка у форматі .tiff або .jpeg із роздільною здатністю не менше 300 dpi необхідно надсилати також окремо. Рисунки повинні бути пронумеровані відповідно до послідовності згадування їх у тексті. Назва рисунку має бути подана в тексті статті одразу під ним.

Стаття надсилається на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., у темі листа зазначайте «Освіта на Луганщині». 

 ЗРАЗОК ОФОРМЛЕННЯ СТАТТІ

ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ЛУГАНСЬКОГО ОІППО В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ
ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ ТА РОЗБУДОВИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Ірина Цимбал, Ольга Касьянова

  Анотація. У статті зосереджено увагу на реалізації напрямів освітньої діяльності Луганського ОІППО, що зумовлено реформуванням системи освіти, реалізацією положень концепції Нової української школи, упровадженням нових державних освітніх стандартів. Акцентовано на забезпеченні неперервного професійного розвитку педагогічних працівників, удосконаленні та набутті ними загальних та професійних компетентностей відповідно до професійних стандартів та освітніх потреб.

  Ключові слова: післядипломна освіта, професійний розвиток, підвищення кваліфікації, науково-методичний супровід.

 ЗРАЗОК ОФОРМЛЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ ДО СТАТТІ

  ЛІТЕРАТУРА 

  1. Байдик В., Столбун Н. Психологічна служба системи освіти в Луганській області: аналітика та статистика за 2020–2021 навчальний рік // Освіта на Луганщині. 2021. № 3 (64). С. 47–53.
  2. Підсумки моніторингу якості освіти в закладах загальної середньої освіти Луганської області / уклад. : І. І. Цимбал та ін. Лисичанськ : ТОВ «ФОКСПРИНТ», 2021. 100 с.
  3. Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року : розпорядження КМУ від 14 грудня 2016 р. №988-р . URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/988-2016-%D1%80#Text(дата звернення: 10.11.2021).
Image
Image