Емоційна підтримка вчителів та професійне зростання: завершення супервізійних зустрічей

У червні завершуються супервізійні зустрічі для педагогічних працівників Луганщини –  учасників тренінгу «Безпечний простір: емоційна підтримка вчителів та професійне зростання».

Заходи відбуваються в межах програми «Безпечний простір» (за підтримки Іспанської агенції міжнародного співробітництва та розвитку (AECID), ГО «Асоціація фахівців з розв’язання конфліктів та соціальної і психологічної підтримки «Слова допомагають» відповідно до програми «Safe space – невідкладна психосоціальна підтримка учнів та шкільних учителів»).

Методичні зустрічі проводить Оксана Рачок, методист кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО.

Під час зустрічей педагоги  обговорювали різноманітні питання. Так, учасники повідомляли, що протягом двох місяців застосовували навички, отримані під час тренінгу, для гармонізації власного емоційного стану та допомоги учням. Педагоги констатували, що їм удавалось концентруватися на приємному, застосовувати дихальні вправи, аутотренінг як спосіб заспокоїтися та відновити емоційний баланс. Важливо, що кожен спробував вправи та прийоми психологічної стабілізації.

Освітяни також ділилися  досвідом упровадження гри та шерингу в контексті навчання. Проведення ігор дало можливість педагогам дізнатись багато цікавого про учнів та їхні хобі. Діти менше користувались гаджетами та більше спілкувались.

Для розширення можливостей педагогів у роботі в ситуації кризи тренер запропонувала учасникам новинки методичної та дидактичної літератури відповідно до теми проєкту;  також було розглянуто алгоритм перенаправлення дитини до фахівця в школах, де впроваджується програма «Безпечний простір: 9 кроків підтримки».

Проєкт акцентував увагу на головному: любити й цінувати себе. Навичка відновлення ресурсів є необхідною, якщо ми хочемо приносити користь іншим людям.