14 листопада відбувся Форум якості освіти – 2024: резильєнтність української системи освіти.
Захід, організований до Всесвітнього дня якості освіти, став підсумковим щодо розроблення пропозицій для подолання освітніх утрат за результатами ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти, здійсненого за допомогою методу тестування учнів 6-х і 8-х класів з математики та української мови.
Організатори заходу: Державна служба якості освіти України за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні. Метою заходу було обговорення резильєнтності української системи освіти на третьому році повномасштабної війни, можливих кроків та трансформацій у сфері освіти, висвітлення питань гнучкості системи освіти через призму нових можливостей закладів освіти, а також обмін ідеями щодо безпеки та доступу до освіти.
У межах форуму відбулись дві панельні дискусії за темами «Ефективні освітні політики як чинники резильєнтності», «Синергія успіху: від політик до впроваджень», а також три сесії за темами «Діагностика та подолання освітніх утрат: резильєнтність шкіл у сучасних умовах», «Гнучкість системи освіти: нетипові освітні програми – нові можливості для закладів загальної середньої освіти», «Резильєнтність системи фахової передвищої освіти в умовах воєнного стану».
Пропозиції щодо подолання освітніх утрат будуть оформлені єдиним документом. Він міститиме міжнародний контекст, дані ІІ етапу моніторингового дослідження, приклади реалізованих місцевих ініціатив та обґрунтовані рекомендації для подолання освітніх утрат на рівні шкіл, громад і держави.
У форумі взяла участь Ірина Калько, доцент кафедри природничо-наукових дисциплін та методики їх викладання Луганського ОІППО, кандидат педагогічних наук.