26 лютого 2025 р проведено науково-практичний семінар в межах ініціативи МОН України для учителів мовно-літературної галузі (іншомовна освіта) Луганщини на тему «Особливості оцінювання в 5–7 класах НУШ». Захід провели: Катерина Граневська, учитель першої категорії Лисичанської гімназії №2 Сєвєродонецького району Луганської області та Олена Короткова, завідувач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання.
Під час семінару педагоги ознайомились з видами оцінювання з іноземних мов, обговорили підходи до проведення формувального оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти, переглянули вимоги та різні види завдань для проведення оцінювання учнів за групами результатів.
Розглянуто ключові проблемні питання:
1) Як планувати заходи з оцінювання і застосовувати критерії оцінювання для кожної групи результатів навчання мовно-літературної галузі (іншомовна освіта)?
2) Як створювати або обирати відповідні формати завдань для проведення підсумкового оцінювання з різних груп результатів навчання?
3) Як заповнювати електронні журнали, враховуючи групи результатів з іноземної мови?
Особливу зацікавленість у педагогів викликали різні типи завдань, які можна використовувати для проведення аудіювання, читання, письма та говоріння та практичні поради щодо їх застосування під час уроків.
1) Як планувати заходи з оцінювання і застосовувати критерії оцінювання для кожної групи результатів навчання мовно-літературної галузі (іншомовна освіта)?
2) Як створювати або обирати відповідні формати завдань для проведення підсумкового оцінювання з різних груп результатів навчання?
3) Як заповнювати електронні журнали, враховуючи групи результатів з іноземної мови?
Особливу зацікавленість у педагогів викликали різні типи завдань, які можна використовувати для проведення аудіювання, читання, письма та говоріння та практичні поради щодо їх застосування під час уроків.


