Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 30 жовтня 2024 року відбувся обласний науково-практичний семінар «Використання елементів казкотерапії в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами».
До онлайн-заходу долучились педагогічні працівники закладів дошкільної, загальної середньої, спеціальної освіти та фахівці (консультанти) інклюзивно-ресурсних центрів.
Мета семінару – розвиток професійної компетентності педагогів та підвищення рівня обізнаності щодо особливостей використання в корекційно-розвивальному процесі методів казкотерапії, супроводу освітнього процесу здобувачів освіти з освітніми труднощами в складних життєвих ситуаціях.
Захід провели методист обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО Олена Манукян та фахівець (консультант) КУ «Лисичанський інклюзивно-ресурсний центр Лисичанської міської територіальної громади Луганської області» Діана Владикіна. Освітянки висвітлили основні принципи та прийоми використання казкотерапії, звернули увагу на особливості та алгоритм роботи із цією технологією.
Досвідом використання методів казкотерапії на заняттях практичного психолога та реалізації корекційно-розвивальної програми «В гостях у казки: використання засобів арттерапії, казкотерапії, ігротерапії для розвитку та корекції пізнавальної та особистісної сфери дитини з ООП» поділилась Ірина Новікова, фахівець (консультант) ІРЦ № 14 Оболонського району м. Київ.
У семінарі взяли участь 64 педагогічні працівники закладів освіти Луганської області.
Під час зустрічі учасники опанували тонкощі використання методів казкотерапії в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Педагоги створили терапевтичну казку, а також проаналізували життєві ситуації, які можна вирішити через казку. Освітяни отримали дієві поради та інструменти для налагодження ефективної комунікації в проблемних ситуаціях з дітьми та їхніми батьками, а також усіма членами команди психолого-педагогічного супроводу.
Захід пройшов у дружній атмосфері. Учасники висловили подяку за цікаву, корисну й актуальну інформацію.