Учителі іноземних мов узяли участь у семінарі «Види, практика та інструменти оцінювання. Таксономія навчальних цілей»

29 квітня 2023 року відбувся обласний науково-практичний семінар «Види, практика та інструменти оцінювання. Таксономія навчальних цілей» для вчителів іноземних мов.

Під час заходу педагоги розглянули відповідність навчальних цілей рівням таксономії Блума та обговорили, як зробити оцінювання навчальної діяльності та її результатів за допомогою таксономії.

У роботі семінару взяли участь учителі пілотних класів та тренери вчителів англійської мови, які поділились досвідом роботи з оцінювання та інструментами, за допомогою яких можна його здійснити.

Катерина Тютюнник, учитель англійської мови ліцею «КОЛЕГІУМ» міста Сєвєродонецька, поділилась досвідом щодо поточного оцінювання, а також розповіла про труднощі й здобуті «родзинки».

Оксана Бунга, учитель англійської мови Попаснянського ліцею № 25, висвітлила питання  використання ігор під час оцінювання.

Про свою практику використання на онлайн-уроках технік формувального оцінювання та організацію само- і взаємооцінювання розповіла вчитель англійської мови Лиманського ліцею Старобільської міської ради Анастасія Голубцова. Також вона звернула увагу освітян на визначення різних видів оцінювання в нормативних документах.

Інструментами, за допомогою яких можна не тільки здійснити семестрові контролі мовленнєвих умінь, а й зробити їх цікавими, поділились Наталія Пономарьова, учитель англійської мови Сватівського ліцею № 6, та Надія Коробченко, учитель англійської мови Середньої загальноосвітньої школи I–IIІ ступенів № 16 м. Сєвєродонецька.

Захід провела Ольга Тарасова, методист кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання Луганського ОІППО. До семінару долучились 30 учителів іноземних мов Луганщини.