17 жовтня 2024 року відбувся вебінар «Програма інтерактивних сценаріїв для виховної роботи з учнями 1–4 класів “Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція”».
Захід провела Яна Чернишова, методист кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО. У вебінарі взяли участь 50 педагогів початкової школи.
Під час вебінару було представлено програму інтерактивних сценаріїв виховної роботи з учнями 1–4 класів з питань попередження торгівлі людьми. Автори програми – Олена Нагула, експерт ВБО «Український фонд «Благополуччя дітей», кандидат психологічних наук, травматерапевт, і Тетяна Цюман, голова правління ВБО «Український фонд «Благополуччя дітей», доцент кафедри психології особистості та соціальних практик факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського університету ім. Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент. Програму схвалено МОН України для використання в освітньому процесі.
Педагоги ознайомились із комплектом методичних посібників, розроблених у межах проєкту «Попередження торгівлі людьми шляхом формування життєвих компетентностей дітей», що впроваджений ВБО «Український фонд «Благополуччя дітей» у співпраці з Представництвом Міжнародної організації з міграції (МОМ) в Україні за сприяння Міністерства освіти і науки України та фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади. Комплект складається з:
- методичного посібника для виховної роботи з учнями 1–4 класів з питань попередження торгівлі людьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція»;
- методичного посібника «Інтерактивні сценарії для роботи з батьками учнів 1–4 класів».
Програма складається з трьох змістових блоків: особиста гідність, безпека життя та громадянська позиція. Для кожного класу передбачено дві пригоди в кожному блоці – усього шість на рік. Вони враховують вікові, психологічні та соціальні особливості розвитку дитини.
Головний персонаж подорожей – Майстер Я. А всі події відбуваються в його майстерні, де на дітей очікують щоразу нові дбайливо розроблені пригоди та випробування.
Педагоги опрацювали зміст інтерактивних сценаріїв, склали власну «мапу Я», обмінялись враженнями та пропозиціями щодо використання програми в початковій школі. Освітяни зазначили актуальність і важливість посилення виховного впливу для підготовки дітей до протидії негативним викликам сучасності.
Дякуємо педагогам за зацікавленість темою та позитивні відгуки!