26–27 березня 2024 року відповідно до плану роботи Луганського ОІППО відбувся марафон творчих ідей «Упровадження інноваційних практик в освітній процес дітей, що мають освітні труднощі».
До заходу долучились фахівці (консультанти) ІРЦ та педагоги закладів освіти, що працюють з дітьми з особливими освітніми потребами.
Мета заходу – розвиток професійної компетентності педагогів та підвищення рівня обізнаності щодо особливостей упровадження інноваційних практик в освітній процес дітей, що мають освітні труднощі, та забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі цієї категорії дітей.
Марафон є результатом плідної роботи творчої групи фахівців (консультантів) інклюзивно-ресурсних центрів. Під час заходу відбулася презентація кейсів кращих практик фахівців.
Організувала та провела марафон Олена Манукян, методист обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО. Фахівець висвітила основні поняття, загострила увагу на особливостях використання інновацій в інклюзивному освітньому середовищі, ознайомила з геміфікацією як інструментом роботи з новим поколінням.
Особливості дистанційного уроку в інклюзивному класі та рекомендації педагогам представила Світлана Шелест, директор КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Рубіжанської міської ради Луганської області.
Інна Деркунська, фахівець (консультант) КУ «Інклюзивно-ресурсний центр Лисичанської міської територіальної громади Луганської області», надала детальний аналіз онлайн-сервісів для організації дистанційного навчання, а також поділилася досвідом використання в корекційно-розвивальній роботі платформи «Logiclike».
Невеликий майстер-клас щодо застосування ChatGPTв освітньому процесі провела Вікторія Рєзан, фахівець (консультант) КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Біловодської селищної ради.
Можливості платформи «Zoom», способи налагодження взаємодії з дитиною в роботі логопеда представила Маргарита Тютюникова, фахівець (консультант) КУ «Попаснянський інклюзивно-ресурсний центр» Попаснянської міської територіальної громади Луганської області.
Тему використання інтернет-сервісу «Kahoot» у роботі вчителя та практичного психолога репрезентувала Юлія Ярощук, фахівець (консультант) КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Сєвєродонецької міської ради.
Про особливості використання інтернет-ресурсів та імерсивних технологій у роботі вчителя-дефектолога розповіла Інна Кудря, фахівець (консультант) КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Кремінської міської ради.
У марафоні взяли участь понад 100 педагогічних працівників закладів освіти Луганщини.
Учасники семінару отримали необхідний мінімум теоретичних знань щодо реалізації дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами та мали змогу попрактикуватися в апробуванні представлених інструментів.