25 листопада 2022 року відповідно до плану роботи Луганського ОІППО відбувся обласний науково-практичний семінар «Хімічний складник природничої освітньої галузі Державного стандарту базової середньої освіти: компетентнісний потенціал та обов’язкові результати навчання учнів».
Семінар провела Любов Бондар, методист кафедри природничо-наукових дисциплін та методики їх викладання Луганського ОІППО. В онлайн-заході взяли участь учителі хімії закладів загальної середньої освіти.
Під час семінару відбулось опрацювання значного кола питань.
Любов Бондар розглянула питання щодо ціннісних орієнтирів, компетентнісного потенціалу, методології природничих наук та обов’язкових результатів навчання учнів із природничої освітньої галузі Держстандарту базової середньої освіти. Особлива увага була приділена хімічному складнику базових знань.
Далі виступила Жанна Шиліна, заступник начальника відділу інституційного аудиту Державної служби якості освіти у Луганській області, яка надала вчителям рекомендації щодо компетентнісного підходу до викладання як головної вимоги сучасного навчального заняття.
Досвідом роботи зі створення умов щодо дотримання учнями академічної доброчесності поділився з колегами Андрій Живага, учитель хімії Лисичанського ліцею № 4 Сєвєродонецького району Луганської області. Він представив учителям авторську розробку «Конструктор задач з хімії», яка надає можливість створювати за короткий час десятки задач певного типу й у такий спосіб індивідуалізувати виконання домашніх, самостійних та контрольних робіт учнями. Також Андрій Живага провів практикум щодо використання конструктора задач в умовах дистанційного навчання.
Під час обговорення йшлося також про форми проведення хімічного експерименту в дистанційному форматі.
Отже, освітяни розглянули значний спектр актуальних питань, отримали рекомендації щодо підготовки до викладання хімії за новим Держстандартом базової середньої освіти та корисні матеріали для використання під час дистанційного навчання. Захід пройшов в атмосфері ділового спілкування і доброзичливості.