Вивчаємо досвід педагогів ЗЗСО – учасників пілотування наступного рівня реформи НУШ – базової середньої освіти (5–9 класи)

На виконання наказу МОН України від 02.04.2021 № 406 «Про реалізацію інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою “Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти”», відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 25 квітня 2023 року відбувся обласний відкритий круглий стіл «Організація освітнього процесу в 5–6-х класах ЗЗСО за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції “Нова українська школа”» за участю педагогів ЗЗСО – учасників пілотування наступного рівня реформи Нової української школи – базової середньої освіти (5–9 класи).

Мета круглого столу: обмін досвідом роботи з нової культури оцінювання; висвітлення, обговорення та пошук шляхів розв’язання актуальних проблем сучасної освіти, що постали перед освітянами в умовах переходу навчальних закладів у режим дистанційної роботи.

Захід відбувся на платформі Zoom у форматі онлайн-конференції. Модератор – Валентина Мартинова, методист кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО.

Участь у круглому столі взяли 227 учасників – адміністрація, педагоги ЗЗСО, які працюють / працюватимуть у 5–6-х класах НУШ.

На заході відбулась репрезентація кейсів кращих практик учителів пілотних ЗЗСО:

– Лиманського ліцею Старобільської міської ради Луганської області:

  • «Ведення шкільного журналу в умовах НУШ» (Лариса Слюсарєва, заступник директора з навчально-виховної роботи);
  • «Критерії самооцінювання учнів з інтегрованого курсу “Природничі науки”» (Олена Федосюк, учитель географії);
  • «Щоденник педагогічних спостережень як індивідуальний метод фіксації навичок здобувачів освіти» (Інна Кривопустова, учитель української мови та літератури);

– Ліцею «КОЛЕГІУМ» міста Сєвєродонецька Луганської області:

  • «Формувальне оцінювання на уроках математики та інформатики» (Наталія Лукіна, учитель математики та інформатики);
  • «Поточне формувальне оцінювання на уроках англійської мови: переваги та можливості для вчителя» (Катерина Тютюннік, учитель англійської мови);

– ПОПАСНЯНСЬКОГО ЛІЦЕЮ № 25 ПОПАСНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ:

  • «Створення умов для ефективної мотивації та розвитку креативного мислення учнів» (Вікторія Качуріна, учитель математики, хімії);
  • «Дистанційний тимбілдинг: ідеї згуртованості класу» (Карина Ілларіонова, учитель англійської мови);
  • «Використання ігрових технологій з метою формування комунікативної компетентності в умовах дистанційного навчання» (Оксана Бунга, учитель англійської мови).

Більш докладно ознайомитись із матеріалами вчителів пілотних закладів можна за посиланням...