Заходи щодо організації інклюзивного навчання на освітній платформі «Серпневі настанови – 2024»

Під час роботи освітньої платформі «Серпневі настанови – 2024» педагогічні працівники Луганщини  відвідали заходи щодо організації інклюзивного навчання.

28 серпня відбулась майстерня для асистентів учителів «Прості кроки до успішного менеджменту в інклюзивному класі». Модерувала онлайн-зустріч Олена Манукян, методист обласного ресурсного  центру підтримки інклюзивної освіти  Луганського ОІППО.

Мета роботи майстерні  – розвиток професійної компетентності педагогів та підвищення рівня обізнаності щодо здійснення успішного менеджменту, налагодження партнерських відносин в інклюзивному освітньому середовищі.

Майстер-клас щодо роботи з батьками дітей з особливими освітніми потребами провела Ірина Лєбєдєва, асистент учителя Гімназії № 4 міста Сєвєродонецька Луганської області. Освітянка поділилась із учасниками заходу стратегіями комунікації та формами роботи з батьками дітей з ООП.

Лайфхгаками зі створення адаптованого середовища для навчання учнів з ООП та формування сприятливого психологічного клімату в класі поділилась Тетяна Яіцька, асистент учителя Гімназії № 13 міста Сєвєродонецька Луганської області.

Родзинки роботи  в умовах дистанційного навчання представила Марина Нефедя, асистент учителя Гімназії № 3 м. Рубіжного Луганської області. Фахівчиня поділилась ефективними прийомами роботи, навела приклади взаємодії під час онлайн-уроку та перерви, забезпечення індивідуальної підтримки дитини з особливими освітніми потребами.

29 серпня 2024 року відбувся обласний інструктивно-методичний семінар «Про сучасні підходи до організації інклюзивного навчання в закладі дошкільної, спеціальної та загальної середньої освіти» для керівників і педагогічних працівників закладів освіти та фахівців (консультантів) інклюзивно-ресурсних центрів. Онлайн-зустріч провела Олена Манукян, методист обласного ресурсного  центру підтримки інклюзивної освіти  Луганського ОІППО.

Учасники заходу ознайомились із пріоритетними цілями, завданнями та принципами інклюзивного навчання, розглянули стратегії успішного менеджменту  та партнерської взаємодії в інклюзивному освітньому середовищі, визначили роль ІРЦ в діяльності команди психолого-педагогічного супроводу закладу освіти, переваги співпраці та основні напрями діяльності щодо забезпечення кваліфікованого супроводу дітей з особливими освітніми потребами.

Дякуємо освітянам за активну участь. Зичимо успішного навчального року!