Завершено проєкт професійного розвитку для педагогів Луганщини «Інтерактивний навчальний контент: від створення до реалізації».
Протягом трьох тижнів, з 25 вересня по 18 жовтня 2023 року, учителі різних освітніх галузей поглиблювали свої знання та навички щодо створення та використання інтерактивного освітнього контенту.
Програму проєкту було реалізовано через опрацювання змісту трьох модулів:
- мультисервіси для створення інтерактивних завдань;
- створення інтерактивного e-learning контенту за допомогою хмарних технологій;
- особливості організації інтерактивної взаємодії в режимі онлайн.
Навчальні онлайн-заняття практичного спрямування провела Інна Шахно, методист кафедри природничо-наукових дисциплін та методики їх викладання Луганського ОІППО. Одним із ключових інструментів, які вчителі вивчали та впроваджували у свою роботу, був мультизадачний сервіс «Genially».
Під час проєкту педагоги отримали можливість оволодіти навичками створення засобів візуалізації навчання та активізації учнівського інтересу. Вони створили інтерактивні плакати, навчальні вікторини та віртуальні квест-кімнати, використовуючи можливості сервісу «Genially». Ці інноваційні інструменти були успішно впроваджені в педагогічну практику.
Проєкт також спрямовувався на залучення та мотивацію педагогів. Для цього було створено гейміфіковане середовище, де вчителі мали можливість долучитися до виконання вправ і поділитися створеними цифровими продуктами. Ця ініціатива надихала й стимулювала учасників проєкту до творчого створення нового інтерактивного контенту та активної взаємодії.
Значущим аспектом цього проєкту було неявне навчання, яке відбулось під час онлайн-занять за допомогою використання різноманітних освітніх цифрових додатків, спрямованих на опрацювання навичок колективної взаємодії та створення мотиваційного середовища. Серед них такі інструменти, як-от:
- Linoit: віртуальна дошка для розміщення та розширення наліпок, нотаток, нагадувань та зображень;
- Mentimeter: онлайн-сервіс для створення та проведення миттєвих опитувань в аудиторії та під час вебінарів;
- Padlet: універсальна онлайн-стіна для створення просторів співпраці та взаємодії.
- Google Docs: електронні таблиці, малюнки, текстові документи для спільної роботи та обміну інформацією.
Протягом усього проєкту комунікація між учасниками підтримувалась через соціальні мережі та месенджери «Фейсбук» і «Вайбер», що сприяло обміну досвідом та ідеями.
За відгуками учасників, проєкт «Інтерактивний навчальний контент: від створення до реалізації» виявився успішним кроком у підвищенні якості освіти на Луганщині. Педагоги отримали цінні інструменти та знання для створення інтерактивних та цікавих уроків, що сприяють розвитку учнів і мотивують до активного навчання.
Для отримання додаткової інформації про захід та майбутні події Луганського ОІППО щодо розвитку цифрових компетентностей учителів, будь ласка, долучайтеся до спільноти у фейсбуці – групи «InfoТорба цифрового вчителя».