Програми заходів у межах онлайн-марафону «Серпневі зустрічі для педагогічних працівників – 2022»

КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ ТА ПСИХОЛОГІЇ

Програма семінару «Вектори розвитку дитини у викликах сучасності»

Програма семінару «Соціальна адаптація ВПО в закладі освіти: практичні інструменти роботи з учнями та батьками»

Програма семінару-тренінгу «Використання ІКТ на уроках предмета “Технології”»

Програма семінару-тренінгу «Кейс-технології: сутність та практичне використання»

Програма семінару-тренінгу «Готовність педагога до роботи в умовах НУШ: сутність, структура, шляхи розвитку»

Програма семінару-тренінгу «Онлайн-інструменти для інтерактивного наповнення уроків в умовах дистанційного навчання»

КАФЕДРА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ

Програма семінару-тренінгу «Автономія закладу освіти: проблеми та рішення»

Програма семінару-тренінгу «Антикризове управління в умовах війни: психологічний аспект»

Програма семінару-тренінгу «Комунікація та командна робота в закладі освіти»

Програма семінару-тренінгу «Протидія торгівлі людьми в Україні в період війни»

Програма семінару-тренінгу «Гендерна освіта та виховання в сучасному освітньому просторі»

Програма семінару-тренінгу «Безпека дітей в умовах воєнного стану»

КАФЕДРА СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН 
ТА МЕТОДИКИ ЇХ ВИКЛАДАННЯ

Програма семінару-тренінгу «Актуальні зміни методології викладання історії України»

Програма семінару-тренінгу «Особливості викладання історії в базовій школі відповідно до нового Державного стандарту» 

Програма семінару-тренінгу «Урок мовленнєвого розвитку в умовах воєнного стану» (для вчителів 5-х класів НУШ)

Програма семінару «Культурологічні аспекти викладання інтегрованого курсу “Мистецтво”»

Програма семінару-тренінгу «Зворотний зв’язок та надання ефективних відгуків у діяльності учасників освітнього процесу НУШ»

Програма семінару-тренінгу «Планування уроків іноземної мови відповідно до типових освітніх програм»

Програма семінару-тренінгу «Особливості психолого-педагогічної діяльності освітян в умовах воєнного стану»

Програма  семінару-тренінгу «Позитивний таймменеджмент у професійній діяльності педагога»

КАФЕДРА ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ ДИСЦИПЛІН
ТА МЕТОДИКИ ЇХ ВИКЛАДАННЯ

Програма семінару-тренінгу «Актуальні аспекти викладання дисциплін природничої освітньої галузі Держстандарту базової середньої освіти: практика реалізації» 

Програма семінару-тренінгу «Нові підходи у викладанні інформатики вiдповiдно до Концепції НУШ» 

Програма семінару-тренінгу «Цифрові технології педагогічної діяльності в умовах НУШ для 5–6 класів» 

Програма семінару-тренінгу «Сучасні інструменти для роботи вчителя математики та фізики» 

Програма семінару-тренінгу «Цифровий кейс учителя Нової української школи»

Програма семінару-тренінгу «3D-моделювання: створення 3D-моделей онлайн у TinkerCAD»

Програма семінару-тренінгу «Сучасні підходи до навчання біології в Новій українській школі»

Програма семінару-тренінгу «Тенденції розвитку географічної освіти в умовах розбудови Нової української школи»

ОБЛАСНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Програма семінару-тренінгу «Сучасні підходи до організації інклюзивного навчання в ЗЗСО відповідно до Концепції “Нова українська школа”»

Програма семінару-тренінгу «Практика взаємодії з батьками дітей з особливими освітніми потребами»

Програма семінару-тренінгу «Використання новітніх педагогічних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами»