На чому зосереджувати увагу вчителям – на дотриманні освітніх стандартів і критеріїв чи на індивідуальному прогресі кожного учня? Що може бути ресурсом у навчанні для учнів з різними здібностями, можливостями, освітніми втратами, особливими освітніми потребами? Як у такому разі оцінювати навчальні досягнення учнів? Такі питання часто виникають у вчителів, які працюють в інклюзивних класах.
На допомогу вчителям створено посібник «Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами» (Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами / методичні рекомендації / укладачі: Н. Софій, О. Стягунова, О. Федоренко. Київ, УІРО, 2024, 40 с.).
Ключові моменти, висвітлені в посібнику:
- основні документи, які регулюють оцінювання навчальних досягнень учнів (на момент створення посібника);
- загальні підходи до оцінювання та особливості оцінювання в інклюзивному класі;
- роль команди супроводу в оцінюванні навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами;
- педагогічне спостереження та практика реагування на підтримку;
- залучення батьків до процесу оцінювання та роль оцінювання під час переходів між ланками освіти та інше.
Ознайомитись зі змістом посібника можна за посиланням...