До уваги! Посібник «Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами»

На чому зосереджувати увагу вчителям – на дотриманні освітніх стандартів і критеріїв чи на індивідуальному прогресі кожного учня? Що може бути ресурсом у навчанні для учнів з різними здібностями, можливостями, освітніми втратами, особливими освітніми потребами? Як у такому разі оцінювати навчальні досягнення учнів? Такі питання часто виникають у вчителів, які працюють в інклюзивних класах.

На допомогу вчителям створено посібник «Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами» (Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами / методичні рекомендації / укладачі: Н. Софій, О. Стягунова, О. Федоренко. Київ, УІРО, 2024, 40 с.). 

Ключові моменти, висвітлені в посібнику:
  •  основні документи, які регулюють оцінювання навчальних досягнень учнів (на момент створення посібника);
  •  загальні підходи до оцінювання та особливості оцінювання в інклюзивному класі;
  •  роль команди супроводу в оцінюванні навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами;
  •  педагогічне спостереження та практика реагування на підтримку;
  •  залучення батьків до процесу оцінювання та роль оцінювання під час переходів між ланками освіти та інше. 
Ознайомитись зі змістом посібника можна за посиланням...