Програмно-методичне забезпечення

Методичні рекомендації

Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами / методичні рекомендації / укладачі : Н. Софій, О. Стягунова, О. Федоренко. Київ, УІРО, 2024, 40 с.

Методичні рекомендації «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році»

Методичні рекомендації Луганського ОІППО педагогічним працівникам, які працюють з дітьми з ООП, на період карантину

Методичні рекомендації «Організація освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами в умовах дистанційного навчання»

Освітні програми

Типова програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів: учителів-логопедів, учителів-дефектологів, практичних психологів, учителів-реабілітологів, 30 год (затверджена наказом МОН України  від 13.01.2020 № 32)

Користування психодіагностичними методиками WISC-IV, Leiter-3, Conners-3, PEP-3 та CASD, 56 год. Навчальна програма для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів (затверджена наказом МОН України від 17.05.2019 № 671)

Професійна діяльність асистента вчителя в інклюзивному освітньому середовищі, 60 год. Типова програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти (затверджена наказом МОН України від 18.10.2019 № 1310)

Регіональна програма підвищення кваліфікації асистентів учителів закладів освіти з інклюзивним навчанням (затверджена наказом ЛОІППО від 29.11.2018 № 63)

Регіональна програма підвищення кваліфікації фахівців інклюзивно-ресурсних центрів (затверджена наказом ЛОІППО від 28.11.2018 № 62)