28 лютого 2024 року відповідно до плану роботи Луганського ОІППО відбувся обласний майстер-клас «Дидактичні матеріали та візуальні картки як засіб удосконалення освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами» для фахівців (консультантів) ІРЦ та педагогів закладів освіти, що працюють з дітьми з особливими освітніми потребами.
Мета майстер-класу – забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами, розвиток професійної компетентності педагогів та підвищення рівня обізнаності щодо особливостей використання дидактичних матеріалів в освітньому процесі дітей з функціональними, інтелектуальними та навчальними освітніми труднощами.
Захід організувала та провела Олена Манукян, методист обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО. Фахівець висвітила основні поняття, загострила увагу на значенні використання дидактичних матеріалів та візуальних карток для дітей з особливими освітніми потребами, визначила основні вимоги до створення презентації для використання в умовах дистанційного навчання.
Принципи виготовлення, вимоги до дидактичного матеріалу, який доцільно використовувати в освітньому процесі дітей з інтелектуальними освітніми труднощами, представила Аріна Ніколєнко, фахівець (консультант) ІРЦ № 14 Оболонського району м. Києва.
Особливості роботи та основні напрями діяльності педагогів щодо розвитку та вдосконалення зорового сприймання дітей з особливими освітніми потребами, вимоги до оформлення наочних матеріалів репрезентувала Оксана Руденко, фахівець (консультант) ІРЦ № 14 Оболонського району м. Києва.
З особливостями дидактичних матеріалів, спрямованих на профілактику та подолання дисграфії та дислексії, ознайомила Ірина Міткальова, фахівець (консультант) ІРЦ №14 Оболонського району м. Києва.
У заході взяли участь 115 педагогічних працівників закладів освіти Луганської області.
Захід пройшов у дружній атмосфері. Освітяни висловили подяку за цікаву, корисну інформацію, яку вони зможуть застосувати у своїй практичній діяльності, а також зазначили, що використання дидактичних матеріалів та візуальних карток – це ефективний спосіб зробити освітній процес дітей з особливими освітніми потребами більш цікавим, результативним та доступним.