Відбувся майстер-клас «Формування навичок соціально-побутового орієнтування в дітей з особливими освітніми потребами»

24 листопада 2023 року відповідно до плану роботи Луганського ОІППО відбувся обласний  майстер-клас «Формування навичок соціально-побутового орієнтування в дітей з особливими освітніми потребами» для фахівців (консультантів) ІРЦ та педагогів закладів освіти, що працюють з дітьми з особливими освітніми потребами.

Мета майстер-класу  – розвиток професійної компетентності педагогів та підвищення рівня обізнаності щодо особливостей формування соціально-побутових навичок у дітей з освітніми труднощами.

Захід організувала та провела Олена Манукян, методист обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО. Фахівець висвітлила основні поняття, загострила увагу на значенні соціально-побутових навичок для дітей з особливими освітніми потребами та процесу їх інтеграції в суспільство.

Систему корекційно-розвивальної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями в умовах закладу освіти представила Аріна Ніколєнко,  фахівець (консультант) ІРЦ № 14 Оболонського району міста Києва.

Особливості роботи та основні напрями діяльності практичного психолога щодо формування соціально-побутових умінь дітей з особливими освітніми потребами репрезентувала Діана Владикіна, фахівець (консультант) КУ «Інклюзивно-ресурсний центр Лисичанської міської територіальної громади Луганської області».

З особливостями соціально-побутового орієнтування для дітей з функціональними труднощами (порушенням зору) та  засобами навчання сліпих дітей ознайомила Оксана Руденко, фахівець (консультант) ІРЦ № 14 Оболонського району міста Києва.

У семінарі взяли участь 88 педагогічних працівників закладів освіти Луганської області.

Під час заходу освітяни розглянули основні стратегії формування соціальних та побутових навичок, прийоми подолання труднощів та надання допомоги при реалізації  освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами, визначили головні  завдання вчителя, принципи корекційної спрямованості освітнього процесу.

Учасники семінару отримали необхідний мінімум теоретичних знань щодо реалізації корекційного складника освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами та  практичні поради щодо використання ефективних методів та прийомів, ігор в інклюзивному освітньому середовищі.

 Захід пройшов у  дружній атмосфері. Освітяни висловили подяку  за цікаву й корисну інформацію.