10–14 травня 2018 року відбувся проект професійного розвитку для працівників психологічної служби закладів освіти «Медіація як засіб вирішення конфліктів в освітньому середовищі».

Проект проводився відповідно до плану роботи Луганського ОІППО обласним навчально-методичним центром психологічної служби системи освіти.

Метою проекту було ознайомлення практичних психологів з інноваційною моделлю профілактики конфліктних ситуацій в освітньому закладі - шкільною службою порозуміння з використанням медіації та різних видів «кіл», на прикладі досвіду членів Національної асоціації медіаторів України з мм. Сєвєродонецька та Рубіжного з метою подальшого використання елементів програми у практичній діяльності фахівців психологічної служби.

14 травня 2018 року в місті Лисичанську відбувся Міжнародний форум «Нова модель української школи» для заступників директорів закладів освіти з виховної роботи. Захід організований за сприяння Департаменту освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації, Донецького ОІППО, Громадської ради зі співпраці з церквами та релігійними організаціями при Міністерстві освіти і науки України, Центру «Аррупе» (Варшава), БФ «Карітас Краматорськ», ГО «Київська батьківська християнська асоціація «Алетея».

15 травня 2018 року завершив свою роботу проект професійного розвитку для педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти «Плекаємо українську ідентичність засобами гри. Патріотичний квест». Проект проводився відповідно до плану роботи Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Метою заходу було ознайомлення педагогів–організаторів із сучасними концептуальними засадами патріотичного виховання та з методологічними основами ігрових технологій.

З 15 жовтня 2017 року по 15 лютого 2018 року для вчителів природничих дисциплін, українознавства та початкових класів освітніх закладів України та українських освітніх осередків за кордоном був проведений міжнародний конкурс, спрямований на використання потенціалу українознавства як засобу формування свідомого і мотивованого патріотизму, вироблення соціальних та культурних компетентностей, що передбачають уміння зберігати та захищати національну ідентичність через визначення ціннісних пріоритетів, повагу до своєї історії, традицій, мовних та культурних практик.

Edcamp Ukraine хоче дізнатися думку педагогів, адміністрації закладів освіти, викладачів, студентства педагогічних вишів, науковців, представників управлінь освіти, методичних служб, державних і недержавних організацій, які надають підвищення педагогічної кваліфікації щодо ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ, бо відповідно до нового закону «Про освіту» в цій сфері мають відбутися суттєві зміни. І довкола цих змін уже багато як сподівань, так і міфів, нерозуміння і побоювань.