Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 07 квітня 2023 року відбулась консультаційна зустріч «Адаптація та модифікація освітніх програм і матеріалів» для педпрацівників ЗЗСО й фахівців (консультантів) ІРЦ.
Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 24 березня 2023 року відбувся обласний навчально-методичний семінар «Теорія і практика використання альтернативної та додаткової комунікації для осіб з особливими освітніми потребами».
Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 17 лютого 2023 року відбулась консультаційна зустріч «Діяльність асистента вчителя в умовах використання технологій дистанційного навчання» для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, фахівців (консультантів) ІРЦ.
Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 20 січня 2023 року відбувся обласний семінар-тренінг «Стресменеджмент в інклюзивному освітньому середовищі: інструменти психологічного супроводу учасників освітнього процесу» для педагогічних працівників закладів освіти, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, та консультантів інклюзивно-ресурсних центрів.
Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 13 січня 2023 року відбувся обласний інструктивно-методичний семінар «Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів Луганської області в умовах воєнного стану» для керівників та фахівців (консультантів) інклюзивно-ресурсних центрів.
Протягом вересня-жовтня 2022 року відбулась низка консультацій для педагогічних працівників Луганщини щодо організації освітнього процесу осіб з освітніми труднощами.
Міністерство освіти і науки України надсилає методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році для практичного використання в роботі.
29 квітня 2022 року під час засідання Кабінету Міністрів України було ухвалено зміни до Положення про інклюзивно-ресурсні центри щодо розширення кола завдань на період дії воєнного стану.
26 квітня 2022 року Кабінет міністрів України затвердив зміни до порядків організації інклюзивного навчання в закладах дошкільної та загальної середньої освіти.